بازدید 14086

توییت ظریف در سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

وزیر امور خارجه در آستانه سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در توئیتی با بیان اینکه با قلبی آکنده از درد، یاد قربانیان تراژدی پرواز ۷۵۲ را گرامی می‌داریم، نوشت: هیچ چیز نمی‌تواند فقدان عزیزان را جبران کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸ 07 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در آستانه سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در توئیتر نوشت: با قلبی آکنده از درد، یاد قربانیان تراژدی پرواز ۷۵۲ را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه هیچ چیز نمی‌تواند فقدان عزیزان را جبران کند، افزود: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، جبران خسارت مطابق با قواعد شناخته شده بین‌المللی است و اینکه مسببان این حادثه را پاسخگو کنیم.

ظریف در پایان عنوان کرد: عدالت محقق خواهد شد.
توییت ظریف در سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی
وزیر امور خارجه پیش از این نیز در صفحه اینستاگرامش پستی در این خصوص منتشر کرد و نوشت: یک سال از سحرگاه تلخ ۱۸ دی ۹۸ و فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت فرزندان نخبه این مرز و بوم و قربانی شدن انسان‌های بیگناه می‌گذرد. فاجعه‌ای که تمامی ایران را داغدار کرده است.

وی افزود: در آن ساعت‌های تلخ بعدازظهر جمعه نیک می‌دانستم که اذعان به چنین واقعیت تلخی در جهان بی سابقه یا بسیار کم سابقه است و چه میزان فشار بین‌المللی برای من و همکارانم به دنبال خواهد داشت و درک می‌کردم پذیرش خطای دهشتناک یک یا چند تن برای دلاورمردانی که جان خود را برای دفاع از این مردم و مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشته‌اند، چقدر دشوار است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان