بازدید 8930

هشدار سقوط بهمن در البرز طی ۲ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فعلاً این روز‌ها منتظر باران در کشور نباشید، اولین سامانه بارشی احتمالاً چهارشنبه هفته آینده، بیست و چهارم دی، از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 06 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: شرایط پایداری جوی برای روز‌های آینده در کلانشهر‌ها ادامه دارد و به این ترتیب انباشت آلاینده‌های جدید تا روز یکشنبه ۲۱ دی و حتی دوشنبه ۲۲ دی برای اغلب شهر‌های صنعتی ادامه دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی گفت: فعلاً این روز‌ها منتظر باران در کشور نباشید، اولین سامانه بارشی احتمالاً چهارشنبه هفته آینده بیست و چهارم دی ماه از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ۲ روز آینده کاهش دما در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود در همین حال در دو روز آینده یعنی پنجشنبه و جمعه پیشِ رو در استان‌های ساحلی خزر و برخی نقاط نوار نوار شمالی کشور افزایش دما داریم که بدین ترتیب در رشته کوه البرز احتمال سقوط بهمن وجود دارد؛ توصیه می‌شود در کوهنوردی احتیاط لازم در صورت صعود به ارتفاعات در دستور کار باشد و کوهنوردان از مناطق بهمن خیز در دو روز آینده دوری کنند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواسط هفته آینده افزایش دما در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در ۵ روز آینده صاف با غبار پیش‌بینی می‌شود و در دو روز آینده تغییر محسوس دمایی در تهران نداریم، اما از یکشنبه هفته آینده انتظار افزایش دما در پایتخت داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان