بازدید 11309

اعضای باند کلاهبرداری و پول شویی دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۲۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 05 January 2021

معاون فضای مجازی و رسانه دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای باند کلاهبرداری و پول شویی در این استان با همکاری نیروهای پلیس فتای استان و صدور دستورات قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، حمید نادریان افزود: با دستگیری این فرد و بررسی محل اختفا، ١١٨ فقره کارت بانکی به همراه اطلاعات بانکی متعلق به افراد مختلف و دیگر اقلام مجرمانه در این مرحله از سردسته این گروه کشف شد.

وی اظهار کرد: شناسایی گروه متهم کلاهبرداری بانکی در فضای مجازی در استان در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت و با رصد پلیس تخصصی فتای استان، گروه متهم کلاهبرداری بانکی و پول شویی فعال در مرکز استان، شناسایی شدند و با صدور دستور قضایی و تلاش ماموران انتظامی، فرد اصلی سرشاخه گروه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بدو دستگیری به ارتکاب افعال مجرمانه منتهی به کلاهبرداری، اقرار و درباره برخی جزئیات اقدامات خود مواردی را بیان و تعدادی از همدستان خود را نیز معرفی کرده است.

وی افزود: دادسرای مرکز استان همچنین گروه مجرمان فعال کلاهبرداری و پول شویی را دستگیر کردند.

نادریان گفت: متهم ردیف دوم نیز در مخفیگاه خود در حوزه قضایی شهرستان لنده دستگیر و از این متهم ١٠ فقره کارت بانکی و سامانه های رایانه ای متعدد برای کارهای مجرمانه کشف شد. وی گفت: دیگر همدستان متهم اصلی در این گروه نیز شناسایی شدند و با تحت رصد قراردادن محل اختفا، آنان نیز دستگیر می شوند و تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

نادریان اظهار کرد: این گروه با استفاده از طمع صاحبان کارت ها با پرداخت مبالغی، کارت های آنان را با رمز بانکی، از آن‌ها خریداری و سپس در کانال فضای مجازی باند کشوری خود، مشخصات این کارت‌ها را عرضه می کردند و مبالغ کلاهبرداری را از طرق مختلف، به این کارت ها منتقل و سپس اقدام به انتقالات مکرر این وجوه برای پول شویی می کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی