بازدید 9041

۵۰۰میلیون دیگر؛ کسب درآمد فدراسیون فوتبال با جریمه سپاهان و ماشین‌سازی

کد خبر: ۱۰۲۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 05 January 2021

فدراسیون فوتبال ایران این روزها با صدور احکام سنگین مالی و انضباطی علیه باشگاه های لیگ برتری مشغول درآمدزایی است و در کمترین رایی جریمه نقدی از قلم می افتد.

دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم لیگ برتر در حالی ۵ دی ماه برگزار شد که از سوی احمد گوهری، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل تیم حریف صورت گرفت که کمیته انضباطی وی را به یک جلسه محرومیت و مبلغ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، همچنین ایمان باصفا، بازیکن ماشین سازی نیز به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول رفتار مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر تعلیق برگزاری یک مسابقه خانگی در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خانگی تیم سپاهان ، به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار مقابل تیم فوتبال سایپا ، این رای با موافقت کمیته انضباطی و به استناد ماده ۱۰۷ آیین نامه این کمیته به مدت ۶ ماه تعلیق و همچنین به دلیل عدم اعلام مشخصات تماشاگران متخلف توسط باشگاه سپاهان ، کمیته انضباطی این باشگاه را علاوه بر پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده، به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال دیگر و در مجموع به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر