بازدید 28713
۹

مهلت پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه‌ها فقط یک هفته

مسوول پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی گفت: عوارض آزادراهی باید حداکثر یک هفته پس از تردد، پرداخت شود و در غیر این صورت، پلیس راهنمایی و رانندگی پس از ارسال پیامک اخطار، این خودرو‌ها را جریمه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 05 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عباس اربابی اظهار کرد: پیشتر مهلت پرداخت عوارض آزادراهی ۴۸ ساعت بود که به خاطر مشکلات ناشی از تسویه و درخواست مردم، این مهلت به یک هفته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق نرم افزار‌های موبایلی متعدد و پایگاه اینترنتی آنی رو، عوارض خود را پرداخت کنند ضمن اینکه برچسب عوارض الکترونیکی بانک مسکن هم همچنان برای پرداخت عوارض آزادراهی معتبر است.

وی اظهار کرد: ممکن است تلفن مالک برخی خودرو‌ها به خاطر خرید و فروش وکالتی با تلفن همراه مالک کنونی متفاوت باشد؛ در این راستا به مالکان این خودرو‌ها توصیه می شود برای اینکه مشمول جریمه بدون اطلاع قبلی نشوند در سریع ترین زمان ممکن عملیات نقل و انتقال خودرو و ثبت مشخصات مالک جدید را انجام دهند.

وی افزود: اگر راننده‌ای جریمه‌ای شده باشد که خود را مشمول آن نداند می‌تواند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی آنی رو (www.aaniro.com) و یا تماس با تلفن‌های ۱۵۳۱ و ۶۳۴۶۸۵۳۱ یا مرکز پیامک ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ موضوع را با کارشناسان مجری طرح عوارض الکترونیکی خودرو درمیان گذارد تا مشکل بررسی شود، زیرا ممکن است این امر بخاطر اشتباه در پلاک خوانی یا مشکلات دیگر باشد و موضوع بلافاصله اصلاح خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۹
چرا مثل سابق با چسباندن بارکد بر شیشه جلو و شارژ ان توسط مالک خودرو کار را جلو نمیبرید
آیا راه بهتری به جز جریمه کردن نمی شد پیدا کرد.مثلا مبلغ عوارض به فیش تلفن همرا اضافه شود و شاید ده ها راهکار بهتر. شاید متولیان امر علاقه ای به راهکار بهینه و منصفانه نداشته باشند.
چرا آزادراه رفت قم تهران اطلاع رسانی نمیکنی که الکتریکی بوده بنده یک ماه تهران بودم برام ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان جریمه اومده هیچ اطلاعی هم نداشتم و تابلوی هم نذاشتین غریب باشیم باید این همه جریمه بدیم عوارضی
طرح الکترونیکی از یک جهت خوبه از صد جهت بد
مثلا دوربین ها نباید تو آزاد راه تهران ساوه از محدوده پرند تا تهران و بلعکس پلاک ثبت کنن این محدوده هنوز محدوده شهریه فرض کنید راننده تاکسی خط تهران به پرند هستید روزی چقدر باید عوارض بدید مشکلات دیگه بماند
در کل این طرح فقط برای خالی کردن بیشتر جیب مردمه
برای من پیامک نیامده و متوجه شدم 1 میلیون تومان جریمه شدم
موقع خرید برچسب بانک مسکن گفتن هر تردد بیست درصد تخفیف داره اما حالا هر وقت دلشون بخاد با تخفیف اعمال میکنن و هر وقت نخاد بدون تخفیف و هیچ قانونی نداره انگار
از آب روغن حیوانی گرفتن یعنی همین !!!!!
ماشین من شارژ داشت ولی بازهم برام اخطار اومده بود که جریمه میشم
جریمه آسانترین راه ممکن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار