بازدید 13019

انگلیس در شوک جنایت راننده تاکسی

کد خبر: ۱۰۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷ 06 June 2010
در اين جنايت هولناك كه صبح چهارشنبه در شهر توريستي «كامبريا» - 500 كيلومتري لندن - رخ داد، يك راننده تاكسي 52 ساله به نام «دريك بيرد» در اين شهر حمام خون راه انداخت.

به نوشته «ایران»، وي که بسيار خشمگين بود در کنار درياچه «کامبريا» به سوي دو راننده تاکسي تيراندازي كرد و بلافاصله هم گريخت.

هر دو راننده در حالي کشته شدند كه اين پايان خشونت‌هاي «دريک» نبود، چرا كه وي در بخش‌هاي «سي اسکيل» و «ايگرمونت» نيز به سوي چندين رهگذر شليک کرد.پليس که مي‌دانست تاکسيران تيرانداز، ديوانه وار شليک مي‌کند در 30 نقطه از منطقه «کامبريا» مستقر و رديابي جاني ميانسال از زمين و آسمان آغاز شد.

در اين ميان فرماندهي پليس با صدور اطلاعيه‌اي فوري که با قطع برنامه‌هاي عادي راديو و تلويزيون ملي انگليس همراه بود از مردم منطقه خواست در خانه بمانند و اگر در خيابانها هستند در مکان‌هاي امن پناه بگيرند تا از شليک‌هاي خونبار «دريک» در امان بمانند.چهار ساعت از آغاز کشتار گذشته و مردم وحشتزده اين منطقه در شوک بودند که کارآگاهان، جنازه خونين «دريک» را در جنگل موسوم به «بوت» پيدا کردند.

وي در خودروي خاکستري‌اش با شليک گلوله‌اي به زندگي خود نيز پايان داده بود.در اين تيراندازي‌هاي وحشيانه، دست کم 13 تن کشته و 25 تن نيز زخمي شدند که حال برخي از مجروحان وخيم است و بيم افزايش شمار تلفات وجود دارد.

تحقيقات پليس نشان مي‌دهد همسر «دريک» چند سال پيش طلاق گرفته بود و فرزندان آنها نيز جدا زندگي مي‌کردند. مادر «دريک» که به سختي بيمار است در خانه سالمندان به سر مي‌برد. شواهد نشان مي‌دهد «دريک» سه شنبه شب بر سر مسئله‌اي پيش پا افتاده با همکارانش جر و بحث کرده بود كه جرقه همين دعوا جنايت خونين را به دنبال داشت.

به گفته يکي از شاهدان، تاکسيران تيرانداز، سلاح خودکارش را از پنجره تاکسي به بيرون برده و به مردمي که سر راهش بودند شليک مي‌کرد.يکي از قربانيان، دختري دوچرخه سوار و ديگري، کشاورز بود.

وي گفت: ابتدا خيال کردم يک فيلم جنايي مي‌بينم در حالي كه نه اين‌طور نبود.ديويد کامرون ـ نخست‌وزير انگليس ـ نيز در ديدار با نمايندگان مجلس عوام، از اين ماجراي تکان دهنده بشدت ابراز تأسف کرد و افزود: دولت با خانواده‌هاي قربانيان و مجروحان همدرد است و تمامي اقدامات لازم را براي کمک به آنان انجام مي‌دهد.

در همين حال، کارآگاه استوارت هايد ـ معاون فرمانده پليس کامبريا ـ اظهار داشت: ما هر کاري لازم بود انجام داديم تا از افزايش شمار تلفات جلوگيري کنيم اما به هدف نرسيديم، حال آن‌كه به نظر مي‌رسد «دريک» مست مست بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
با سلام ..خواب بودي خير باشه ... مي گذاشتي دو هفته ديگه بگذره بعدا از اين حمام خبر مي دادي
حتما بادتان نرفته كه در همين قلعه حسن خان خودمان! يارو با كلاشينكف افتاده بود به جان مردم! چطورآن موقع كسي نگفت حمام خون و ديگه هم حرفي ازش نشد و راديو و تلويزيون هم لال شدند!
دریاچه ای به نام کامبریا وجود ندارد. بلکه کامبریا استانی در شمال غربی انگلیس هست که در ناحیه دریاچه ها (Lake District) قرار دارد. آن دریاچه مورد نظر نیز ویندرمیر نام دارد. عجب خبرگزاری بی خبری!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار