بازدید 6458

رییس قوه قضائیه: مقاومت لبنان از هر زمانی قوی‌تر است

رئیس رییس قوه قضائیه یکشنبه شب در گفت‌وگو با شبکه لبنانی المنار گفت: مقاومت لبنان امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 04 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المنار، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده دل هاست و در دل تمام مردم منطقه جای دارد.

وی افزود: شهید سلیمانی شخصیتی تأثیرگذار در سطح منطقه بود، نابراین دشمن انتظار داشت که ترور او این مسیر را متوقف خواهد کرد و جریان مقاومت فرو می پاشد، دقیقاً همانطور که دشمن برای ترور سید عباس موسوی دبیرکل پیشین حزب الله فکر کرده بود.

رییس قوه قضائیه اضافه کرد: اما باید نگاه جهان را نسبت به لبنان امروز ببینیم. آیا قدرت لبنان با ترور موسوی متوقف شده است؟ همه جهان معتقدند که مقاومت در لبنان وسیع تر از گذشته شده است و به همین دلیل است که به نظر ما سلیمانی شهید، برای دشمنان خطرناک تر از سلیمانی زنده است.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: ترور شهید سلیمانی توسط دولت آمریکا در خاک کشوری ثالث انجام شد و آن شهید هنگامی که آمریکا اقدام به ترور وی کرد، میهمان نخست وزیر عراق بود و بنابراین آنچه اتفاق افتاد جنایتی مغایر با قوانین بین المللی است و کسانی که دستور این جنایت را دادند و آن هایی که این دستور را اجرا کردند، مجرم هستند و پیگرد قضایی آن ها چه ترامپ رئیس جمهوری باشد یا نباشد، متوقف نخواهد شد.

وی افزود: ایران می داند که چه کسی این جنایت را اجرا کرده است و دادگاهی در ایران نیز مسؤول پیگیری این پرونده با عزیزان عراقی است.

رئیس قوه قضائیه همچنین گفت: مشکل امروز جهان به دلیل حاکمیت نظام سلطه، این است که هیچ دادگاه بین المللی عادلانه ای وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر