بازدید 13509
۶

تجمع اهالی تئاتر مقابل مجلس

نزدیک به یک سال است که از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی نمایش‌های تئاتر و تماشاخانه‌ها می‌گذرد و اهالی تئاتر تصمیم دارند با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی مطالبات خود را به نمایندگان مجلس ارائه دهند.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 03 January 2021



به گزارش تابناک به نقل از برنا، اهالی تئاتر تصمیم گرفته‌اند تا در سکوت، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و نامه مطالبات خود را به رئیس، نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق خانه تئاتر ارائه دهند.

این تجمع روز یکشنبه، چهاردهم دی‌ماه، برای مطالبات صنفی، مدنی و مشکلات معیشتی خانواده بزرگ تئاتر، مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و نمایندگانی از اصناف مختلف تئاتری حضور خواهند داشت.

در این تجمع که در سکوت و بدون موضع‌گیری سیاسی، گروهی و قشری برگزار می‌شود، بیانیه خانه تئاتر و نمایندگان انجمن‌های 17گانه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تحویل داده خواهد شد.

درخواست تئاتری‌ها از مجلسی‌ها به شرح زیر است:

۱. حقوق بیکاری و تسهیلاتِ بیمه و درمان و دارو
۲. رفعِ خسارت‌های ناشی از کرونا
۳. تخصیصِ کمک‌های مالیِ بلاعوض و وام‌های با سودِ کم
۴ تخصیص بودجه حمایتی برای جلوگیری از تعطیلیِ دَم‌به‌دَم و روزافزونِ تئاترهای خصوصی
۵. تعیین مستمری برای سرپرستِ خانوارهای کم‌بضاعت و پرداخت اجاره‌‌های معوقه‌ مسکنِ آنان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آره .... الان براشون میشمارن اسکناس نو همونجا جلوی مجلس بهشون میدن
به به به ، دیگه چی ؟
صبحانه هر روز آب پرتغال
اهالی تیئاتر و سینما خارج از شکل پوشش عرف در جامعه، می پوشند و می گردند! و همه آنها با اینکه دستمزد بالا و قابل توجه ای بابت کارشان دریافت می کنند !! و وضعیت مالی خوب و بالایی هم دارند ، از واحدهای مسکونی ساخته شده در بهترین مکان های شهر نظیر ولنجک و دریاچه چیتگر و زیبا شهر و ... از طریق تسهیلات داده شده به آنها به روش اقساط بلند مدت و سود 4 تا 8 درصد ، برخوردار هستند.!!!!!
پس یک کارگر و کارمند ساده و کاسب غیرثابت و مردم عادی چگونه زندگی میکنند و چاره ای هم ندارند!!! پس آنها هم باید بریزند جلوی مجلس!!!؟؟؟
اگر بجای بازیگر طلبه می شدند، الان این مشکلات را نداشتند ....
کو گوش شنوا
در کشوری مثل ایران و در شرایطی مثل اکنون بهتر است فعالیت هنری (تئاتر، سینما، موسیقی) شغل دوم افراد باشد و هزینه‌های زندگی را از راه دیگری تامین کنند.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی