بازدید 11919

انهدام باند سارقان لوازم خودرو

کد خبر: ۱۰۲۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 02 January 2021

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق محتویات و لوازم داخل خودرو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در کلانتری ۱۰۶ نامجو تشکیل و با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی رجاع شد و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به محل‌های سرقت مراجعه و موفق شدند ۳ سارق را که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ اموال خودروی مال باخته را سرقت کرده بودند شناسایی کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه پلاک انتظامی خودروی سارقان استعلام و مالک خودرو شناسایی شد، ابراز داشت: با شناسایی مالک خودرو، متهم و دو همدستش که هر سه سابقه دار بوده و چندین مرحله برای تحمل کیفر روانه زندان شده اند شناسایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان بیست و سوم آذر ماه پس از شناسایی مخفیگاه هر سه متهم در ۳ نقطه از شهر تهران در ۳ عملیات‌های منسجم و هماهنگ دستگیر و به پایگاه سوم انتقال یافتند.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال با اشاره به اینکه تعدادی از اموال سرقتی در منزل پدری یکی از متهمان کشف شد، افزود: هر سه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار این یگان قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی