بازدید 17320

واکنش اکرمی به پروژه «عبور از احمدي‌نژاد»

مسوولين به جاي آنكه پروژه‌هايي همچون «عبور اصولگرايان از احمدي‌نژاد» را مطرح كنند، به دنبال حل مشكلاتي كه در جامعه بيداد مي‌كند باشند/چنين اظهاراتي از سوي مسوولين اجرايي كشور هيچ فايده‌اي نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۱ 06 June 2010
يك عضو جامعه روحانيت مبارز با انتقاد از برخي اظهارات مسئولين دولتي در مورد پروژه عبور از احمدي‌‌نژاد تاكيد كرد:يك سال از انتخابات گذشته است و نبايد چنين اظهاراتي كه تنها به اختلافات دامن مي‌زند از سوي مسئولين شنيده شود.

سيد رضا اكرمي نماينده تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، تصريح كرد: لازم است مسوولين به جاي آنكه پروژه‌هايي همچون «عبور اصولگرايان از احمدي‌نژاد» را مطرح كنند، به دنبال حل مشكلاتي كه در جامعه بيداد مي‌كند باشند و در مقام حل مشكل ابتذال، اسكان و اعتياد در سطح جامعه برآيند.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس با تاكيد بر اينكه لازم است 230 هزار ميليارد تومان نقدينگي سرگردان در كشور ساماندهي شود، يادآور شد: تشويق به سرمايه‌گذاري از مهمترين نيازهاي جامعه امروز است.

اكرمي معتقد است چنين اظهاراتي از سوي مسوولين اجرايي كشور هيچ فايده‌اي نخواهد داشت و تنها موجب ايجاد مشكلات، دودستگي و اختلاف در ميان اصولگرايان خواهد شد.

اگرچه اين عضو جامعه روحانيت مبارز تمايلي به اظهارنظر درباره سخنان مشايي نداشت، اما مسئول دفتر رئيس جمهور اخيرا با حضور در جمع اعضاي شوراي راهبردي احمدي‌نژاد از برخي مدعيان اصولگرايي سخن گفته بود كه آرزوي شكست احمدي‌نژاد را دارند و به دنبال پروژه عبور از او هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل