بازدید 4872

چگونه آسان و راحت، اسباب کشی داشته باشیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمینه اسباب کشی نیاز به خدمات داشته باشید، اما برای پیدا کردن کامیون، وانت یا حتی نیروی باربری که با اطمینان لوازم خانگی خود را بخواهید به آن‌ها بسپارید به مشکل برخورد کرده باشید! اگر شما هم به دنبال روشی هستید که با کمک آن قادر باشید، اسباب کشی خانه خود را به شکلی نوین انجام دهید، بهتر است که با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 02 January 2021

چگونه آسان و راحت، اسباب کشی داشته باشیم؟

اپلیکیشن نوبار، روشی جدید  برای انتقال لوازم خانگی و اسباب کشی

نوبار یک استارتاپ جدید و نو در زمینه اسباب کشی و خدمات باربری به شکل کاملا تخصصی است که بعد از یکسال تحقیق شبانه روزی در مورد اسباب کشی شروع به کار کرده‌است. نوبار از سال 1396 درست بعد از تحقیقات بازار خود شروع به فعالیت کرد. نوبار تا کنون در طول سه سال فعالیت خود بیش از 2000 بار اسباب کشی کرده‌است.

بنابر نظرات و رضایتمندی‌های که کاربران تابحال داشته‌اند، نمره خدمت رسانان نوبار در حدود 4.8 از 5 بوده‌است. حضور ناظران و نمایندگان کیفی اپلیکیشن نوبار در طول فعالیت اسباب کشی، پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان و خدمات دریافتی آن‌ها، اطمینان حاصل از کیفیت و تضمین سلامت بارهای حمل شده از دیگر خدماتی است که توسط نوبار ارائه می‌شود.

نوبار سعی کرده‌است با ارائه قیمت‌های منصفانه راجع به این موضوع، پرداخت هوشمند، قیمت دهی منصفانه برای ارائه خدمات گوناگون و ... کمک کند که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین خدمات دسترسی داشته باشید. مدنظر بگیرید شما بعد از استفاده از خدمات اسباب کشی، می‌توانید بدون پرداخت انعام و بحث بر سر قیمت مجدد، کاری کنید که خدمات حمل و نقل و بسته بندی شما به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

چگونه آسان و راحت، اسباب کشی داشته باشیم؟

چرا باید نوبار انتخاب اول و آخرمان باشد؟

تمامی سرویس‌های نوبار برخلاف رقبای خود، دارای قیمت ثابت است! در واقع یعنی حتی اگر مدت زمان اسباب کشی هم کمی طولانی شود، هیچ هزینه اضافی توسط شما برای پرداخت دستمزد وجود نخواهد داشت. اولویت نوبار در ارائه خدمات نو و جدید خود، ارائه خدمات بدون انعام است!

سرویس های کامیون نوبار دارای دستگاه ضدعفونی هستند و تیم باربری پروتکل‌های بهداشتی وضع شده را به صورت کامل رعایت می‌کنند. شما می‌توانید در هنگام درخواست خدمات متوجه شوید که تمامی ارائه کنندگان خدمات با ماسک و دستکش برای باربری در محل حاضر شده‌اند.

سرویس‌های وانت و نیسان نوبار هم به همراه خدمات کارگری ارائه شده‌اند تا شما بدون نگرانی بتوانید از این دست خدمات برای جابجایی استفاده کنید. در ادامه سعی می‌کنیم با معرفی خدمات نوبار در این زمینه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

خدمات نوبار چه هستند و چگونه می‌توانید از این خدمات استفاده کنید؟

شما می‌توانید در هر زمان که خواستید برای ثبت سفارش اسباب کشی به سایت یا اپلیکیشن نوبار مراجعه کنید و با مشخص کردن مبدا و مقصد خود از خدمات کامیون، نیسان، تیم باربری و ... بهره مند شوید! به صورت کلی خدماتی که توسط این اپلیکیشن اسباب کشی ارائه می‌شود، عبارت است از:

  • کامیون
  • نیسان
  • وانت
  • کارگر فنی
  • کارگر بسته بندی
  • کارگر چیدمان

مزیت‌ها و پیشنهادهای ویژه ای که اتوبار نوبار برای استفاده از خدمات خود به مشتریان ارائه می‌کند، عبارت است از:

  • تعهدات باربری و جابجایی کالا از مبدا تا مقصد
  • استفاده از پتو و تشک‌های مخصوص باربری برای عدم آسیب به کالا و لوازم خانگی
  • نوبار در تمام روزهای هفته، حتی ایام تعطیل برای انجام کارهای شما می‌تواند، خدمات خود را ارائه کند!
  • بسته بندی به بهترین شکل و بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد تا کالا به بهترین شکل به مبدا برسد!
  • ارائه امکاناتی مثل پشتیبانی 24 ساعته، امکان رزرو برای روزهای آینده و ... از دیگر مزیت‌های نوبار نسبت به سایر شرکت هاست!

حمل اثاثیه منزل به بهترین شکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن!

باوجود این که جابجایی اثاثیه منزل و خانه کار آسانی نیست، اگر شما بتوانید شرکت خدماتی که پیدا کنید که کنار ارائه خدمات بی نظیر و ایمن به شما کمک می‌کند که در این زمینه از این دست خدمات بهره مند شوید، بهتر است که با نیروهای حرفه ای نوبار همراه باشید.

نیروهای حرفه ای و مسئولیت پذیر نوبار با ارائه خدمات بی نظیر در این زمینه به شما کمک می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از خدماتی مثل جابجایی وسایل با کامیون، نیسان، وانت، کارگر فنی، کارگر بسته بندی و کارگر چیدمان بهره مند شوید. نیروهای نوبار کاملا آموزش دیده، با تجربه، مودب و خوش اخلاق هستند و همین موضوع رمز موفقیت این مجموع در طول سال‌های فعالیت خود بوده‌است!

البته اگر شما در مورد قیمت‌ها و خدمات باربری اطلاعاتی داشته باشید، احتمالا از این بابت هم استرس دارید و فرض می‌کنید که ممکن است این قیمت تا چه اندازه افزایش پیدا کند. در این زمینه نوبار با ارائه سیستم قیمت دهی به شکل حرفه ای به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بهترین خدمات در این حوزه بهره مند شوید.

نظر شما در مورد نوبار چیست؟ نظرات خود را در این زمینه با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار