بازدید 6510

چگونه زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم

یادگیری زبانی غیر از زبان مادری، جنبه‌های مثبت زیادی می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید زبان را یاد بگیرید، اما نحوه آن را نمی‌دانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 02 January 2021

برای یادگیری زبان باید چه کارهایی را انجام داد و چه برنامه‌ای داشت؟ سوالی که بسیاری از افراد از خود می‌پرسند. معلم زبان آنلاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهره‌گیری از کلاس آموزشی با محیط مناسب، استفاده از منابع مفید و آموزش توسط اساتید با تجربه 3 شرط اصلی برای یادگیری یک زبان جدید است.

اما این فقط یک سمت ماجرا است، بخش دیگر آن داشتن یک برنامه منظم و دقیق برای تمرین در منزل است که متعهد بودن دانش‌آموز به آن شرط اصلی پیشرفت او خواهد بود.

چگونه زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم

با خواندن مطالب آغاز کنید

روزنامه، وب سایت، کتاب و خلاصه هر چیزی که به زبان انگلیسی باشد را بخوانید، چون به شما کمک می‌کند تا با واژگان بیشتر آشنا شوید.

سرعت پیشرفت در یادگیری زبان را بالا می‎برد، زیرا اگر دوباره در متنی با این واژه‌ها برخورد کنید به نوعی این کلمات در ذهنتان تداعی و تقویت می‌شود.

واژگان جدید را یادداشت کنید

این یک روش قدیمی اما کاربردی است. هنگام یادگیری زبان، اغلب از فهمیدن معنا و مفهوم یک عبارت جدید لذت می‎‌برید، طوری که فکر می‌کنید هیچ وقت آن را فراموش نخواهید کرد.

اما به این موضوع اعتماد نکنید و کلمه را در دفترچه یا گوشی همراه خود ذخیره کنید و هر زمان که به کلمه جدیدی برخوردید، آن را به واژه‌های قبلی اضافه کنید.

با افراد انگلیسی زبان صحبت کنید

برای یادگیری بهتر زبان باید ارتباط برقرار شود، طبیعتا اگر با آن زبان صحبت کنید در فهم مابقی مطالب بسیار راحت‌تر هستید.

احتمالا بیشتر زبان‌آموزان انگلیسی را می‌فهمند، اما نمی‌توانند صحبت کنند و همیشه از صحبت کردن کمی ترس دارند. ولی باید ترس را کنار گذاشت و چند بار صحبت کرد تا ببینید که بعد از چند مرتبه چقدر پیشرفت می‌کنید.

اگر افرادی را نمی‌شناسید که زبان اصلی‌ آن‌ها انگلیسی باشد، پس می‌توانید در یک دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی ثبت‌نام کنید و از طریق صحبت با هم‌کلاسی‌هایتان دانش کلامی خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید.

پادکست گوش کنید

موضعات طنز، سیاست، علمی، آموزش درست کردن غذا و خلاصه هر موضوعی که به آن علاقه‌مند هستید، پادکست مربوط به آن را گوش کنید.

با این روش قوه شنیداری خود را تقویت می‌کنید، اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید تقویت شنیداری به افزایش کل نمره شما کمک می‌کند، چون از بقیه بخش‌ها آسان‌تر است.

می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند castbox برای گوش دادن به پادکست استفاده کنید، علاوه بر این اگر به سخنرانی افراد موفق علاقه دارید می‌توانید در یوتیوب سراغ تدتاک بروید.

گوش دادن به فایل‌های صوتی در هر مکان و زمانی امکان‌پذیر است، به عنوان مثال شما می‌توانید در هنگام رانندگی یا در اتوبوس به این فایل‌ها گوش دهید و لذت ببرید.

بهتر است این نکته را بدانید که شاید در ابتدا کمی برای شما این موضوع سخت باشد و متوجه نشوید، اما نگران نباشید این مورد طبیعی است و بعد از مدتی شاهد پیشرفت خود خواهید بود.

چگونه زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم

فیلم ببینید

فیلم دیدن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آموزش زبان است، چون با کلی کلمه‌های متفاوت آشنا می‌شوید و از همه این‌ها مهم‌تر تلفظ صحیح کلمات مختلف را می‌آموزید.

حتما تا به حال اسم سریال «دوستان» را شنیده‌اید. این سریال به شدت می‌تواند در یادگیری زبان به شما کمک کند، شاید در ابتدا کمی برایتان سخت باشد، پس می‌توانید با زیرنویس فارسی آن را ببینید.

اما پس از این که کمی پیشرفت کردید، بهتر است از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید و در مراحل بالاتر دیگر به زیرنویس احتیاجی ندارید، چون شما دیگر کامل متوجه حرف‌هایشان می‌شوید.

هر روز زمانی را به مطالعه زبان اختصاص دهید

بسته به ساعت کاری خودتان می‌توانید روزانه بیست دقیقه تا یک ساعت را به مطالعه زبان اختصاص دهید، روش‌های زیادی برای مطالعه وجود دارد که برای هر شخصی نسبت به دیگری متفاوت است.

در ساعت مطالعه، تلویزیون را خاموش کنید یا بهتر بگوییم هر وسیله‌ای را که موجب می‌شود تمرکزتان بهم بریزد را از خود دور نگه دارید.

اگر از گوشی خود برای بررسی معنای لغت استفاده می‌کنید، پس فقط در همین حوزه از آن استفاده کنید و به جاهای دیگر مانند فضاهای اجتماعی سر نزنید.

اگر به کلاس زبان می‎روید، اشتباهات گذشته خود را اصلاح کنید و دوباره به آن‌ها برگردید تا ببنید چرا در بعضی از موارد اشتباه کرده‌اید.

بازگشتن به اشتباهات قبلی باعث می‌شود که این موارد در ذهنتان ثبت شود و اگر جایی دوباره به آن برخوردید، دیگر اشتباه نخواهید کرد.

یادگیری آسان زبان با لینگوتاک

لینگوتاک می‌تواند فراهم کننده یک جنبه از فرآیند آموزش شما باشد، بلکه با داشتن پشتیبان‌ها و سوپروایزرهای آموزشی می‌تواند شما را در برنامه‌ریزی و ادامه فرآیند یادگیری زبان در منزل نیز کمک کند. شاید یکی از دلایلی که  لینگوتاک به یکی از بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی ایران تبدیل شده است، همین باشد.

اگر قصد یادگیری زبان را دارید، بودن در کنار افراد با تجربه که سال‌های زیادی از زندگی خود را صرف آموزش زبان کرده‌اند، قطعا می‌تواند به پیشرفت شما کمک کند.

پیگیری‌های تیم لینگوتاک و کمک مشاور آموزشی همواره به صورت رایگان در اختیار دانشجویان خواهد بود.

تمام اساتیدی که در لینگوتاک فعالیت می‌کنند با وسواس خاصی انتخاب شدند و نظر تمام زبان‌آموزان در حفظ و ادامه همکاری با آن‌ها بوده است.

آموزش آنلاین در عصر دیجیتال به یک روش مدرن یادگیری زبان تبدیل شده است و لینگوتاک با برگزاری کلاس زبان آنلاین این فرصت را در اختیار شما می‌دهد که برخلاف آموزشگاه‌های فیزیکی فارغ از زمان و مکان به بهترین شکل ممکن و براساس جدیدترین متدها زبان دوم مورد نظر خود را یاد بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشیتر و ارتباط با می‌توانید به وب‌سایت لینگوتاک به آدرس https://www.lingotalk.io/  و لیست اساتید و زبان های مختلف آن را ببینید یا در گوگل " لینگوتاک" را سرچ کنید و وارد سایت شوید.

چگونه زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار