صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

ساختمان باشگاه پرسپولیس هم بخاطر ویلموتس توقیف شد!

کد خبر: ۱۰۲۵۲۳۴
| |
9364 بازدید

نماینده مجلس شورای اسلامی از توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا، ساختمان باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه سند آن به نام این فدراسیون است، توقیف شده است.

چند روز پیش اعلام شد که ساختمان فدراسیون فوتبال به علت بدهی به شرکت شستا به مزایده گذاشته می‌شود. ساختمان باشگاه پرسپولیس هم متعلق به فدراسیون فوتبال است به همین علت گفته می‌شود سرخپوشان پایتخت هم ساختمان خود را از دست می‌دهند.

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی این موضوع را تایید کرد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا