بازدید 7348
۲

وحشت کادر درمانی کالیفرنیای آمریکا از کرونا

اوضاع ناشی از شیوع بیماری کووید-۱۹ در ایالت کالیفرنیا در آمریکا روز به روز بدتر و بدتر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 02 January 2021

به گزارش «تابناک» خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، درحالی کرونا در کالیفرنیای آمریکا رکورد زد که کادر درمانی وحشت زده شده اند.

اوضاع ناشی از شیوع بیماری کووید-۱۹ در ایالت کالیفرنیا در آمریکا روز به روز بدتر و بدتر می‌شود. منطقه لس آنجلس و حومه‌ی آن یکی از کانون‌های اصلی این مشکل در ایالت کالیفرنیا است. پزشکان و پرستاران در این منطقه به شدت دچار وحشت شده اند. امار و ارقام مربوط به شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این منطقه آن‌ها را به شدت ترسانده است.

فقط در بیست و چهار ساعت گذشته، دویست و نود رویداد مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در منطقه لس آنجلس ثبت شد. این رقم رکورد به شمار می‌رود. درعین حال، بیش از هفت هزار و پانصد نفر نیز در این منطقه به علت ابتلا به این بیماری در بیمارستان به سر می‌برند. این وضعیت برای شبکه‌ی بیمارستان‌های این منطقه بسیار سنگین است. نیرو‌های کادر درمانی واقعا خسته شده و به ستوه آمده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
امریکا داره واکسن می زنه پس این دلهره ها وترس بیرای چیه؟
چون اونا واقعا کار میکنن ولی تو این مملکت پرستارها حتی رنگ مریض رو هم نمیبینن که سیاهه یا سفیده و اصلا از پشت استیشن بلند نمیشن.پدر من یکماه بستری بود حتی یک پرستار سی ثانیه هم بالا سرش نیومد .خودمون لگن میذاشتیم دارو میدادیم غذا میدادیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل