بازدید 19514
۴

نامه رهبر کره شمالی به شهروندانش به مناسبت سال نو

رهبر کره شمالی سال نوی میلادی را با نوشتن یک نامه برای شهروندان این کشور و بازدید از مقبره پدر و پدربزرگش آغاز کرد اما نشانه‌ای از اینکه وی می‌خواهد همانند سال‌های گذشته برای سال جدید میلادی سخنرانی کند، وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 01 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی پیشتر بابت ناکامی در تحقق وعده‌های بهبود اقتصادی و زندگی سخت مردم کشورش در نتیجه تحریم‌های بین‌المللی و اقدامات سخت با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، عذرخواهی کرده بود.

بر اساس گزارش شبکه خبری کی.سی.ان.ای، کیم جونگ اون در این نامه برای ملتش نوشت: در سال جدید نیز سخت تلاش خواهم کرد تا دوره جدیدی را که آرمان‌ها و خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد زودتر به ارمغان آورم.

گفته می‌شود که کره شمالی هیچ موردی از ابتلای قطعی به کرونا ویروس را گزارش نگرده اگرچه مقام‌ها در کره جنوبی و آمریکا می‌گویند چنین چیزی بعید است.

اقتصاد کره شمالی نیز بابت بسته شدن مرزها از سوی دولت این کشور و همچنین سایر اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شدت متزلزل شده است.

رسانه دولتی کره شمالی همچنین تصاویری از مردم این کشور را با ماسک بر صورت نشان داد که در کنسرت و مراسم آتش بازی برای سال نوی میلادی در میدان مرکزی پیونگ یانگ پنجشنبه شب حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
دیکتاتور کوچولو
ظاهرا خیلی اقا تر از تصورات قبلیه
دیکتا تور خود شیفته و متوهم کره شمالی این کشور را نابود کرده
ببین حکومت چقدر میتوانه در سرنوشت یک کشور حتی برای نسلها بعد هم تاثیر بزاره کره شمالی با کره جنوبی مقایسه کنید میدانید که مردم ودلالها نیستن که باعث تورم،فقر،تحریم، فشار اقتصادی وفساد میشن بلکه همه چیز به دولتها و برنامه ریزی ها اون برمیگرده دو دولت با یک فرهنگ، یک نقطه جغرافیایی، یک زبان ، ومنابع یکسان یکی با سیاستها اشتباه ونگاه به شرق بکجا رسیده ویکی دیگه با سیاستها درست و نگاه به غرب واستفاده از ظرفیتهای دنیا وغرب بکجا رسیده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل