بازدید 7783

ترامپ تعلیق صدور روادید به مهاجران را تمدید کرد

دونالد ترامپ با استناد به شیوع ویروس کرونا، تعلیق صدور انواع روادید برای ورود مهاجران به آمریکا را برای سه ماه دیگر تمدید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 01 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نشریه هیل بامداد جمعه نوشت، کاخ سفید ساعاتی قبل از پایان زمان محدودیت‌ صدور روادید توسط رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد، ورود مهاجران با ویزاهای مختلف تا ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) ممنوع است مگر اینکه دولت جدید بایدن آن را لغو کند.

کاخ سفید در اعلامیه منتشر شده خاطر نشان کرد که بیماری کووید ۱۹ به طور قابل توجهی معیشت آمریکایی ها را مختل کرده است، اگرچه نرخ بیکاری در ماه نوامبر (آذر) نسبت به نرخ بالای آن در آوریل کاهش یافته اما هنوز ۹ میلیون و ۸۳۴ هزار نفر در کشور بیکار هستند.

تعلیق صدور روادید در آمریکا توسط دولت ترامپ در حالی تمدید می شود که "جن پسکی" سخنگوی تیم انتقالی بایدن روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: رییس جمهوری منتخب از همان روز اول پس از تحلیف طی یادداشتی دستورات اجرایی ترامپ در روزهای آخر دولت وی را متوقف و یا به تاخیر خواهد انداخت.

به گفته پسکی، دستورالعمل بایدن در بعدازظهر ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) پس از پایان مراسم تحلیف اجرایی خواهد شد.

به نوشته سی ان ان، تیم انتقالی بایدن تصمیم دارد با این کار بلافاصله چندین سیاست ترامپ را لغو کند.

شبکه سی ان ان پیش از این گزارش داده بود که منصوبان سیاسی ترامپ در حال برنامه ریزی هستند تا قبل از تحلیف بایدن، با تعیین مقررات لحظه آخری ورود مهاجران به آمریکا را محدودتر کنند.

در صورت تایید آرای الکترال کالج بایدن در کنگره، بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) بعد از مراسم تحلیف به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا، مسوولیت خود را در کاخ سفید شروع خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار