بازدید 12625
۱

طعنه دستیار گل‌محمدی به هیات‌مدیره پرسپولیس

کد خبر: ۱۰۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 31 December 2020

مربی پرسپولیس می‌گوید که جسارت بازیکنان ذوب آهن باعث شد که عملکرد خوبی در نیمه دوم داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و بازی در اختیار ما بود. ما از تمام فضای بین خطوط استفاده کردیم و به گل رسیدیم. در نیما دوم ذوبی‌ها با جسارت بیشتری آمدند و در یک ضدحمله غافلگیر شدیم و گل خوردیم. ما در نیمه دوم نتوانستیم حفظ توپ کنیم و در انتقال بازی مشکل داشتیم و به همین دلیل به مشکل خوردیم. منتها یکسری اتفاقات می‌افتد که در شان فوتبال نیست.

او درباره جدایی بشار رسن از پرسپولیس گفت: ما همیشه اعتقاد داشتیم که کار گروهی ارجحیت بر همه چیزی دارد. اگر هیات مدیره گفته که حضور بشار تاثیری نداشته پس حتما آن‌ها فوتبال را بهتر می‌فهمند و بشار در تیم ما تاثیرگذار نبوده است.

مربی پرسپولیس درباره جذب رضاییان توضیح داد: از این که رضاییان بازیکن باکیفیتی است، شکی در آن نیست اما ما آنقدر درگیر مسابقات بودیم که به این مسائل فکر نکردیم. اینکه رضاییان در لایو اینستاگرام عنوان کرده که پرسپولیس به الدحیل پیشنهاد داده، تیم را وارد حاشیه می‌کند. این اتفاقات حرفه‌ای نیست. فکر می‌کنم ایشان قرارداد بالایی دارد و جذب او امکان‌پذیر نیست.

مطهری درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: کار تیمی ما بر همه چیز ارجحیت دارد و ممکن است هر بازیکنی در خط حمله قرار بگیرد. ما در خط حمله بازیکنان جوانی داریم و نباید آن‌ها را تحت فشار قرار دهیم.

او در پایان درباره عملکرد متفاوت پرسپولیس در دو نیمه بازی بیان کرد: ما نیمه اول تیم بهتری بودیم و قبول داریم در نیمه دوم خوب نبودیم. ذوب آهن چیزی برای از دست دادن نداشتند و با جسارت بیشتری بازی کردند. بازیکنان ما در نیمه دوم به دنبال دفاع از تک گل بودند در حالی که ما به آن‌ها گفته بودیم که بازی خودشان را انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا نيمه دوم تو ازادي اين فوتبال پرسپوليس بود اقاي مطهري ..همه رو مقصر كردي جز خودتو و كادر فني رو ..كي رمضاني و شجاعي و مهدي پور و ..خريده ..اقاي سر مربي بهتر نبود جاي ٤..٥ تا بازيكن خيلي ضعيف يكي دوتا فوروارد خوب ميگرفت ..الان عبدي جاي ناصر محمد خاني و فرشاد اقاي گل ..بازي ميكنه ..اصلا تو اين سن حال جنگيدن نداره .رمضانيم كه اگه بتونه ٢٠تا روپايي بزنه..همش ميگن يار نداريم پول ميلياردي ميگيرين از بيتالمال حد اقل يه عذر خواهي بكنيد كه گند زدين تو اعصابمون با نيمه دوم افتضاحتون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی