بازدید 8769

فارسان و بروجن از وضعیت نارنجی خارج شدند

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از زرد شدن وضعیت ۲ شهرستان فارسان و بروجن خبر داد و گفت: این کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا در استان شکننده و ناپایدار است.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰ 31 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید راشد جزایری گفت: طبق ارزیابی‌ها، شهرستان‌های فارسان و بروجن از وضعیت نارنجی خارج شدند و تنها شهرستانی که در چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی قرار دارد شهرکرد است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا در استان شکننده و ناپایدار است و با کوچکترین غفلتی ممکن است مجددا شاهد طغیان و گسترش ویروس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اساس رنگ‌بندی وضعیت شهرستان‌ها بر مبنای تعداد بستری بیماران حاد تنفسی است که در صورت وجود هر ۶ بیمار بستری در میان یکصد هزار نفر در هر شهرستان در آنجا وضعیت قرمز برقرار است، در صورت وجود ۴ بیمار در یکصد هزار نفر وضعیت نارنجی و در صورت وجود یک بیمار بستری در یکصد هزار نفر محدودیت‌های منطقه دارای وضعیت زرد اعمال می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با بیان اینکه عمده دلیل گسترش ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری میهمانی‌های خانوادگی است گفت: با تصویب ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، منع تردد از ساعت ۹ شب کماکان در شهرستان‌های وضعیت زرد برقرار است لذا از همه هم‌استانی‌ها خواهشمندیم برای استحکام این وضعیت، کاهش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی از حضور در هرگونه تجمع و میهمانی خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی