بازدید 10111

سه تقابل تعیین کننده پرسپولیس با بالانشینان لیگ

باید دید پرسپولیس از 5 بازی پیش روی خود که به ترتیب مقابل ذوب آهن، سپاهان، استقلال، مس و گل گهر برگزار می شود، چه امتیازاتی را کسب می کند
کد خبر: ۱۰۲۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 28 December 2020

پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول باید در مصاف مستقیم با حریفان خود که رتبه های بالای جدول را از آن خود کرده اند، به پیروزی برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، 5 بازی ابتدایی پرسپولیس اگرچه مقابل حریفان مدعی لیگ رقم نخورد اما در مجموع 9 امتیاز برای پرسپولیس به همراه داشت تا این تیم با 5 بازی در رتبه دهم جدول قرار بگیرد. حالا پرسپولیس باید به 5 بازی بعدی اش فکر کند، جایی که مقابل حریفان مدعی قرار می گیرد. یحیی گل محمدی و شاگردانش در 5 بازی ابتدایی لیگ کاملا تحت تاثیر فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده و 4 دیدار از این 5 مسابقه پیش از فینال آسیا برگزار شده و به نوعی سرخ ها به این دیدارها به عنوان بازی های تدارکاتی نگاه می کردند. با این حال آن ها از 5 بازی ابتدایی سه مساوی و دو برد کسب کرده و تنها تیم بدون شکست لیگ لقب گرفتند.

حالا با پایان یافتن رقابت های آسیایی، یحیی و شاگردانش با تمام قوا در لیگ حاضر خواهند شد و اگرچه مقابل حریفان مدعی تری حاضر می شوند اما هدف آن ها بی شک رسیدن به رتبه های بالای جدول است و به همین دلیل بازی های پیش رو برای پرسپولیس بسیار تعیین کننده است.

سرخ ها در اولین گام از 5 بازی آینده روز پنجشنبه به مصاف ذوب آهن خواهند رفت. دیداری که خیلی ها گمان می کردند با توجه به آن چیزی که ایفمارک اعلام کرد، با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان می رسد اما چنین نشد و در عوض با 24 ساعت تاخیر برگزار می شود تا به نوعی خواسته یحیی عملی شود. یحیی گل محمدی پیش تر در مصاحبه ای تهدید کرده بود اگر فاصله بازی با ذوب آهن از 6 روز کمتر باشد در این دیدار حاضر نمی شود و همین موضوع باعث شد تا سازمان لیگ بازی را با یک روز تاخیر برگزار کند.

بازی های خانگی پیاپی و امید به صدرنشینی
4 بازی از 5 بازی پیش روی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. اگرچه غیبت تماشاگران می تواند پوئن میزبانی را برای سرخ ها کم کند اما این یک واقعیت است که بازی در چمن یک دست و فوق العاده آزادی برای پرسپولیس و تفکرات فنی یحیی گل محمدی بسیار مهم و حیاتی است. حال باید دید پرسپولیس از 5 بازی پیش روی خود که به ترتیب مقابل ذوب آهن، سپاهان، استقلال، مس و گل گهر برگزار می شود، چه امتیازاتی را کسب می کند. پرسپولیس از 5 بازی ابتدایی خود 9 امتیاز کسب کرد و حال با توجه به این که 4 بازی از 5 بازی آینده اش در ورزشگاه آزادی است، پیش بینی می شود امتیازات بیشتری کسب کند.

3 بازی رو در رو با بالانشین ها
3 تیم بالانشین سپاهان، استقلال و گل گهر حریف های آینده پرسپولیس خواهند بود که مصاف مستقیم آن ها با پرسپولیس می تواند تغییرات زیادی را در جدول رده بندی لیگ به همراه داشته باشد.

پرسپولیس در هفته هفتم در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می رود و هفته بعد از آن در هفته هشتم میهمان تیم استقلال خواهد بود. سرخ ها در هفته دهم هم مقابل گل گهر صف آرایی خواهند کرد. تنها بازی خارج از خانه سرخ ها در 5 بازی آینده مقابل شاگردان قلعه نویی خواهد بود.

از این رو یحیی گل محمدی به خوبی می داند اگر می خواهد به صدر جدول برسد باید در مصاف مستقیم با 3 تیم بالای جدول امتیازات لازم را کسب کند. حال باید منتظر بود و دید پرسپولیس در 5 بازی سخت و سنگین پیش رو چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی