بازدید 7210
۵

تشکیل ستاد ملی ازدواج

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در راستای تسهیل ازدواج دانشجویی با توجه به شرایط موجود از طرح ازدواج دانشجویی در شرایط کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 28 December 2020

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در سفرها، نمی‌توان کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های دانشجو را در مشهد مقدس برگزار کرد، برای همین به دنبال یک طرح جایگزین هستیم تا هم جریان عمومی و ترویجی بحث ازدواج دانشجویی رخ دهد و هم حمایت لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به زودی جزئیات طرح ازدواج دانشجویی در شرایط کرونایی اعلام می‌شود، افزود: در این طرح جشن‌های نمادین، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات مجازی و موارد دیگر پیش بینی شده است که به زودی اعلام می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: در کنار این طرح قرار است چند اتفاق دیگر نیز در فضای ازدواج دانشجویی رخ دهد که می‌توان به طرح همرسان، ترویج ازدواج آسان و تشکیل ستاد ملی ازدواج اشاره کرد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی سرپرست مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیش از این به راه اندازی سایت همرسان اشاره کرده بود و گفته بود: سایت همرسان یکی دیگر از اقدامات نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در راستای تسهیل ازدواج دانشجویی است. مقرر شده برای ازدواج دانشجویان مرکز مناسبی در تمام دانشگاه‌ها با حفظ تمام دغدغه‌های خانواده‌ها ایجاد شود.

سرپرست مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: واسطان و مشاوران در سایت عضو می‌شوند و از دانشجویانی که شرایط ازدواج دارند، تست همسان سازی گرفته می‌شود و تست‌ها و اطلاعات آنها مجدد توسط مشاورین بررسی می‌شود و اگر اطلاعات مناسب بود، به خانواده‌ها برای اقدامات بعدی معرفی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
آقا از این ستادهای بی مصرف زیاد داریم.
خواهشا به جای تشکیل این ستادهای بی فایده یک فکر اساسی کنید.
جوان بیکار و بی پول چطور میخات ازدواج کنه؟ این ستادها چه کار می توانند برای حل این مشکل انجام دهند؟
خواهشا تورا خدا دست از اینکارهای شعاری بردارید.
خودتان را جای یک جوان 24 ساله که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و از لحاظ وضعیت مالی خانواده، در حد متوسط و ضعیف هست، قرار دهید. فرض کنید این جوان، حالا ازدواج کند.
این جوان در بهترین شرایط ماهی 5 تا 10 میلیون تومان درآمد داشته باشد.
تا کی کار کند که یک ماشین بخرد؟؟؟؟؟؟
تا کی کار کند که یک خانه بخرد؟؟؟؟؟؟
چگونه خرج اجاره، زن، بچه، خورد و خوراک را بدهد؟؟؟؟

دقیقا این جوان باید کاسه چه کنم، صدها استرس و ... را تحمل کند، چون ازدواج کرده.
شرایط اقتصادی را مساعد کنید، همه چیز حل خواهد شد.

نویسنده: یک جوان 33 ساله مجرد، نخبه علمی
تسهیلات ازدواج رونق اقتصادی از طریق دوستی با تمام دنیا است . هر کار و نهادی که تاسیس شود فقط نان دانی برای بعضی ها میشود و مشکلات مردم را حل نخواهد کرد
به جای تشکیل ستاد ملی ازدواج اولا باید وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود دوم اینکه باید قوانین ازدواج و خانواده تغییر کند مردان از زندانی شدن به خاطر مهریه می ترسند و زنان هم از اینکه بطور ناگهانی طلاق داده شوند - حق طلاق و تعیین مسکن نداشته باشند حق کارو اشتغال و مسافرت خارج و حضانت فرزند را نداشته باشند و در صورت طلاق یا فوت همسر حمایت نشوند و با بی پولی و بدبختی زندگی کنند و .... می ترسند و ازدواج نمی کنند همه اینها باید درست شوند وگرنه با هزاران ستاد ازدواج و میلیاردها دلار خرج و مخارج هم آمار ازدواج بالا نمی رود
دهه60 در مدرسه 4نفر روی یک میز مینشست
دهه 60در دانشگاه مجبور شد سهمیه ای از هر4نفر یک نفر قبول بشه بره چون زیاد بودیم
دهه60 با بیکاری مواجه شد چون جمعیت زیادی بودیم
دهه60 در جنگ به دنیا اومد
دهه60 محدودیتها دید
دهه60 کلا زجر کشید برای همین شعورشون میرسه که اولا ازدواج نکنن و اگر متاهل شدن یه بچه رو مثل خودشان بدبخت نکنن
برای کدوم آینده؟کدوم کار؟کدوم اقتصاد؟کدام آزادی بچه دار شویم؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست