بازدید 7769
۱

افزایش تصادفات همزمان با خاموشی چراغ‌های اتوبان‌ها

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از افزایش میزان تصادفات پس از خاموشی چراغ معابر، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 28 December 2020

به گزارش «تابناک»، جدی ثانی مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت خاموش بودن چراغ‌های اتوبان‌های شهر تهران، اظهار کرد: مسئول چراغ‌های موجود در معابر شهر تهران، شرکت توانیر است.

وی ادامه داد: خاموشی‌های این چند وقت اخیر ارتباطی به شهرداری تهران ندارد و خاموشی اکثر معابر بزرگراهی از جمله آزادگان و امام علی (ع) در ایام اخیر باعث به وجود آمدن مخاطراتی برای شهروندان تهرانی بوده است.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران افزود: با آغاز محدودیت‌های تردد از آذرماه امسال، با کاهش تعداد تصادفات مواجهه بودیم، اما پس از خاموشی چراغ‌ها در معابر بزرگراهی و علی الخصوص در هفته اول دی ماه تصادفات در این معابر افزایش داشته که از دلایل مهم این امر تاریکی معابر و عدم دید کافی رانندگان است.

جدی ثانی تصریح کرد: خاموشی‌های اخیر باعث کاهش دید دوربین‌های نصب شده در معابر شهری و کاهش کنترل خودرو‌های متخلف شده است و متاسفانه آمار سرقت تجهیزات هوشمند شهری هم پس از این خاموشی‌ها با افزایش چشمگیری مواجه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
سلاااااام کره شمالی !
حداقل اگه بگن به خاطر بی پولی نیست و از عمد خاموش کردیم ! در این زمینه که از قبل نمی گن و بعدا هم توضیحی نمی دن باز هم میشه گفت سلاااام کره شمالی !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار