بازدید 18101

ساخت سومین مسجد بزرگ جهان به دست چین!

بنایی خیره‌کننده یک مسجد با ۲۰۰ هزار متر مساحت و ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار نفر که بزرگ‌ترین مسجد آفریقا و سومین مسجد بزرگ جهان به شمار می‌آید. ساخت این مسجد از سال ۲۰۱۲ توسط شرکت CSCEC چین، زیر نظر شرکت ملی الجزایر با ارزش ۱ میلیارد دلار آغاز شده است. / منبع: خبرفوری
کد خبر: ۱۰۲۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 27 December 2020

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
چين توي كشورهاي ديگه مسجد ميسازه بعد تو كشور خودش اردوگاه كار اجباري براي مردم ايقنور ميسازه.مسجدي كه به دست كمونيست براي مسلمان درست بشه بايد براي اون مردم مسلمان گريه كرد.
چه کسانی هم سازنده مسجد هستند : چین کمونیست!!! اون الجزایری احمقی که قرارداد ساخت مسجد رو با چین منعقد می کنه، اصلاً هیچ شناختی از اسلام و ... نداره، اون محل اصلاً حرمت مسجد رو هم نداره، قرآن به صراحت می فرماید : «انما یعمر مساجد الله من امن بالله و الیوم الاخر و اقام الصلوة و اتی الزکوة و لم یخش الا الله فعسی اولئک ان یکونوا من المهتدین؛ [۱]
مساجد الهی را تنها کسی آباد می‌کند که ایمان به خدا و روز قیامت آورده و نماز را بر پا دارد و زکات را بپردازد و از چیزی جز خدا نترسد، امید است چنین گروهی هدایت یابند». یعنی از شروط سازنده مسجد مسلمان بودن و نماز خوان بودن هستش، یعنی اگر معمار یا کارگر مسلمانی نماز خوان نباشه هم نمیتونه اقدام به تولیت مسجد بکنه، این رو حتی کارگران هم میدونن و در مدت ساخت مسجد، حتماً نماز می خونن تا حرمت مسجد حفظ بشه.
یعنی یک شرکت مسلمان پیدا نمی شد که این مسجد را بسازد ؟
مصلای تهران رو می دادن بسازه با کمتر از نصف هزینه هایی که تا الان خرج شده می ساختش. الان بعضی قسمت های مصلا کلنگی شده بعضی جاهاش هنوز ساخته نشده.
چین مسلمونای خودش رو نکشه. نمیخواد برا بقیه مسجد بسازه. گوشت مسلمان نفروشه تو مغازه. مسجد ساختنش پیشکش
یک میلیارد دلار؟!

آفتابه لگن هفت دست، شام و نهار هیچی!
چین فرهنگ اسلامی را در درون مرزهایش از بین برده.
هرچه قدر مساجد شیکتر به اصطلاح با شوکوه تر ساخته میشود مشتریش کمتر میشود.
چین ظلم و جنایات در حق مسلمانان ایغور را قطع کند مسجد ساختنش پیشکش
چین که مسجد نساخته شرکت چینی فقط پیمانکار ساختمانی پروژه بوده
خیلی چیزهایی که رسانه های غربی راجع به چین می گویند را باور نکنید. به نظر می رسد چینی ها که کمونیسم را در اقتصاد کنار گذاشتند و به سوی اقتصاد بازار رفتند برای گشایش سیاسی و اجتماعی هم مشکلی نداشته باشند. در مورد اتحاد شوروی هم همین حرفها را می زدند و با فرو پاشی ان اتحاد امروز وضع مردم بسیاری از مناطق تحت سلطه شوروی بدتر از گذشته شده است. انموقع حداقل حزب و احدی وجود داشت که مصالح همه افراد یک کشور بزرگ را در نظر می گرفت اما حالا جمهوریهای جدا شده از روسیه به ملک شخصی برخی افراد تبدیل شده و در بیشتر انها روسای جمهور مادام العمر حکومت می کنند که همه چیزرا در اختیار خود و اطرافیانشان گرفته اند.
با سلام
این از او مثال هایی است که ثابت می کند حماقت انتها ندارد. آیا ثواب نماز ربطی به تجمل محل تمازگزار دارد؟ این از بدیهی ترین مسائل هست. حالا بیا یک میلیارد از پول مسلمین را به قوی ترین حزب کمونیست دنیا بده تا محل عبادت برات بسازه.
کشور وارد کننده ویروس که هیچ اعتقادی به خدا نداره. واقعا ما مسلمانان کارمون به کجا رسیده که باید یک کشور کمونیست بی دین مسجد برامون بسازه؟
کشورهای غربی هم در کشورهای عربی مسجد میسازند ولی در کشور خودشان مسلمانان را تروریست میدانند و مانع حجاب و برگذاری مراسم مذهبی انها میشوند این را چه میگن؟
بیشتر شبیه محل پرتاپ موشک ماهواره بر هست تا مسجد.
چين پا شو از روي گلوي مسلمانان اويغور برداره و كمتر شكنجه شون بده ، ساختن مسجد پيشكش !!!! لعنت بر چين كه صد بار از آمريكا بدتر و خبيث تره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست