بازدید 10049

فاصله صدرنشین لیگ انگلیس با رده نهم فقط ۶ امتیاز

کد خبر: ۱۰۲۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 27 December 2020

در پایان روز اول از بازی های باکسینگ دی فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس و با برد تیم های اورتون، منچسترسیتی و استون ویلا، تساوی لسترسیتی، منچستریونایتد و ساوتهمپتون و شکست چلسی، رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک دنبال می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اورتون با کسب برد مقابل شفیلد یونایتد موفق شد تا رده دوم جدول رده بندی صعود کند و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول، در فاصله دو امتیازی همشهری اش قرار بگیرد. منچسترسیتی نیز با پیروزی اش مقابل نیوکاسل 26 امتیازی شد و آهسته و پیوسته خود را به جمع تیم های بالانشین جدول رده بندی اضافه کرد.

اکنون و در حالیکه چهار تیم لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام یک بازی کمتر و استون ویلا دو بازی کمتر انجام داده اند، فاصله تیم های اول تا نهم جدول رده بندی فقط 6 امتیاز است و این باعث می شود، رقابت برای کسب قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و سهمیه لیگ اروپا تا هفته های پایانی لیگ، بسیار جذاب پیگیری شود.

وضعیت تاتنهام هاتسپر نیز در ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس جالب توجه بوده است. این تیم درحالیکه در تاریخ 15 دسامبر در صدر جدول قرار داشت، در تاریخ 16 دسامبر در جایگاه دوم، در تاریخ 20 دسامبر در جایگاه چهارم و در تاریخ 26 دسامبر در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

فاصله صدرنشین لیگ انگلیس با رده نهم فقط ۶ امتیاز

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار