بازدید 6216

نکات کلیدی هنگام خرید یک لوستر مناسب

ما در فروشگاه اینترنتی لوستر سنتز شرایطی را فراهم آورده ایم تا خریداران عزیز بتوانند مجموعه ای کامل از انواع مختلف لوستر ها را با مشخصات و قیمت ملاحظه فرمایند و در صورت داشتن هر گونه سوالی همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهند بود،اگر شما جزء آن دسته از علاقه مندان در این زمینه هستید،پس با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 26 December 2020

نکات کلیدی هنگام خرید یک لوستر مناسب:

امروزه دیگر اهمیت و تاثیراتی که نورپردازی ها و لوستر ها در منازل ما ایفا می کند بر کسی پوشیده نیست. فضا سازی درست و انتخاب یک منبع نوری مناسب از نکات کلیدی در زمینه دکوراسیون داخلی محسوب می شود. شاید در نگاه اول متوجه تاثیر زیاد یک لوستر در فضای سالن یا اتاق خود نشوید، اما باید در همین ابتدا بدانید که یک لوستر زیبا و متناسب با فضای شما می تواند تاثیرات روانی مثبتی بر روحیه و در نهایت کیفیت زندگی شما داشته باشد. برای خرید یک لوستر مناسب باید به نکاتی نظیر؛ سبک دکوراسیون، نوع مکان مورد استفاده، رنگ محیط، مشخصات فیزیکی اتاق، بودجه خرید، جنس، هدف از استفاده و میزان نور اتاق مورد نظر توجه داشته باشید. این محصولات در جنس های مختلف چوبی، کریستالی و فلزی در بازار موجود هستند و هر کس بسته به سلیقه و بودجه خود آنها را خریداری می نماید. این محصول از نظر نوع طراحی هم در دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل لوستر های شاخه ای (تک شاخه، دو و چند شاخه)، خطی مدرن، دیواری، چسبیده به سقف، آویز و ... می شود. با توجه به تنوعی که این محصولات دارند، امکان بازدید حضوری و دیدن تمامی مدل ها، در شرایط پر مشغله امروز کار چندان آسانی نیست و خرید آن به صورت حضوری زمان زیادی را از شما می برد. ما در فروشگاه اینترنتی لوستر سنتز شرایطی را فراهم آورده ایم تا خریداران عزیز بتوانند مجموعه ای کامل از انواع مختلف لوستر ها را با مشخصات و قیمت ملاحظه فرمایند و در صورت داشتن هر گونه سوالی همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهند بود.

نکات کلیدی هنگام خرید یک لوستر مناسب

لوستر چوبی چند شاخه

خرید لوستر چوبی:

لوستر های چوبی یکی از محبوب ترین مدل ها در بازار محسوب می شود با توجه به ویژگی های ظاهری آن حس طبیعی را به محیط القا می کند. از طرف دیگر تنوع ظاهری و قیمت مقرون به صرفه آن، باعث شده استقبال زیادی از این مدل ها شود. باید همواره به این مسئله توجه داشته باشید که لوستر وسیله ای نیست که در بازه های زمانی کوتاه تعویض شود. پس باید هنگام خرید آن دقت زیادی به خرج دهید و در نهایت محصولی انتخاب کنید که با مبلمان، پرده ها، رنگ دیوار ها و فرش شما هماهنگی های لازم را داشته باشد. نکاتی که باید هنگام خرید لوستر چوبی در نظر بگیرید به شرح زیر است:

1- آیا این نوع از لوستر چوبی با معماری فضای مد نظر شما هماهنگی دارد؟

2- میزان نور طبیعی محیط به چه صورت است و شما نیاز به چند لوستر دارید؟

3- اندازه اتاق نیز بر تعداد لوستر های مورد نیاز شما نقش تعیین کننده دارد. در مکان های بزرگ برای جداسازی فضا ها، شما نیاز به چند لوستر خواهید داشت.

4- رنگ لوستر چوبی در طیف های مختلف تولید شده است که از سفید گرفته تا قهوه ای تیره، گردویی، فندقی را شامل می شود. شما باید بسته به رنگ محیط و فضای مد نظرتان، رنگ کالای خود را انتخاب کنید.

5- جنس چوب نقش کلیدی در قیمت و کیفیت لوستر چوبی دارد. بهترین جنس چوب، چوب روسی است. این چوب ها مقاومت بسیار بالایی دارند. اما در برخی از محصولات ممکن است جنس چوب از ام دی اف باشد، برای تشخیص چوب روسی از ام دی اف باید به ظاهر آن دقت کنید، اگر خیلی صاف و بدون طرح های طبیعی چوب بود، جنس آن از ام دی اف است.

6- شکل ظاهری: لوستر چوبی در طرح های شاخه‌ای، سقفی، آویز و دیواری و... تولید می شود که باید با توجه به نیازتان مدل مناسب خود را خریداری نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر هنگام خرید لوستر چوبی، کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی لوستر سنتز آماده پاسخگویی به هر گونه سوال یا ابهام شما مشتریان عزیز هستند.

نکات کلیدی هنگام خرید یک لوستر مناسب

خرید لوستر چوبی تک شاخه در طرح های مختلف

خرید لوستر کریستالی:

لوستر های کریستالی جز لوکس ترین و به نسبت گران قیمت ترین لوستر ها محسوب می شوند و مشتریان مخصوص به خود را نیز دارند. تنوع در اندازه، شکل، رنگ و مدل این نوع از لوستر ها باعث شده در محیط های متنوعی نیز کاربرد داشته باشد. کاربرد گسترده این محصولات از سالن های همایشات گرفته تا سرویس های بهداشتی و راهرو های باریک منازل را در بر می گیرد. از طرف دیگر این تنوع بالا لوستر کریستالی سبب می شود که محدوده قیمت آن ها نیز بسیار متنوع باشد. این محصولات مناسب فضاهای با سبک کلاسیک و سلطنتی، لابی هتل ها، تالار ها و ساختمان های تجاری، اداری و... هستند. این لوستر ها به دلیل داشتن کریستال های ریز برش داده شده، می توانند با نور پردازی و انعکاس نور خود، جلوه ای فاخر و با شکوه را برای فضای شما فراهم آورند. هنگام خرید لوستر کریستالی باید توجه داشته باشید که آن را در چه فضایی و با چه ابعادی قرار است نصب کنید. هر چه فضا بزرگ تر باشد شما باید لوستر بزرگتری انتخاب کنید تا جلوه محیط شما را چندین برابر شود. مثلا اگر سقف فضای شما خیلی بلند است می توانید از لوستر کریستال بلند و آویز استفاده کنید.

نکات کلیدی هنگام خرید یک لوستر مناسب

خرید لوستر کریستالی

ویژگی های لوستر کریستالی:

جنس و کیفیت کریستال های تعبیه شده در این نوع از لوستر ها تنوع زیادی دارد و توسط برند های مختلفی تولید می گردد. همین نکته عامل مهمی در تفاوت قیمت این نوع از لوستر ها محسوب می شود. در بین برندهای مختلف موجود در بازار، کریستال هایی با برندهای ترک و اروپایی کیفیت و قیمت بالاتری دارند ولی برعکس کریستال های چینی با قیمت پایین تری به نسبت در بازار به فروش می رسند، زیرا کریستال های با کیفیت بالا نور پردازی، درخشش و انعکاس زیباتری را از خود به نمایش می گذارند. پس موقع خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید که کریستال ها از چه برند و ساخت چه کشوری است. عامل دیگر تعیین کننده قیمت یک لوستر کریستالی، تعداد کریستال های نصب شده روی آن است. هر چه تعداد کریستال ها بیشتر باشد قیمت محصول بالاتر می رود. رنگ کریستال ها در این نوع از محصولات نیز شامل سه رنگ زرد، سفید و طلایی می شود. در هنگام خرید باید به تمامی این نکات توجه داشته باشید و با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه، لوستر مناسب خود را خریداری نمایید. در صورت نیاز به هر گونه پرسش و ابهامی مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی لوستر سنتز آماده اند تا کلیه راهنمایی های لازم را جهت داشتن یک خرید آسان و مناسب برای شما عزیزان فراهم آورند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر