بازدید 10784
آیا عالیشاه جای رسن را برای یحیی پر می‌کند

پرسپولیس برای جایگزین بشار هافبک جدید می‌خرد؟

کد خبر: ۱۰۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 26 December 2020

جدا از این‌که مقصد آینده بشار رسن هافبک جداشده پرسپولیس کدام تیم قطری خواهد بود، آنچه برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مهم است، انتخاب جانشین اوست.

به گزارش تابناک ورزشی، جدایی هافبک ۲۳ ساله و سابق سرخ‌ها در شرایطی رخ داد که پرسپولیس تازه در ابتدای لیگ بیستم است و از همه مهم‌تر آن‌که سرمربی این تیم بسیار دیر از بند جدایی بشار رسن در پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبردار شده است. در‌واقع پس از شوک از دست دادن جام قهرمانی، شوک جدایی بشار رسن هم گریبان پرسپولیسی‌ها و یحیی را گرفته و حالا آن‌ها باید به فکر به انتخاب جانشین او از میان داشته‌هایشان باشند. کادر فنی پرسپولیس گزینه‌هایی بجز احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و میلاد سرلک برای انتخاب بازی‌ساز در پرسپولیس ندارد، بازیکنانی که هیچ‌یک خلاقیت رسن را برای بازی‌سازی ندارند، اما با توجه به این‌که عالیشاه سابقه بازی در آن پست را داشته، به احتمال زیاد انتخاب اول یحیی اوست.

همان‌گونه که در بازی دیروز این تیم با نساجی مازندران هم شاهد آن بودیم. اما عالیشاه بازیکنی است که فراز‌و نشیب زیادی داشته و تقریبا با همه مربیان چند فصل اخیر پرسپولیس دچار اختلاف شده و برای مدتی هم از تمرین و بازی محروم بوده است. حال این سوال مطرح است که آیا یحیی گذشته را فراموش می‌کند و آیا عالیشاه جواب اعتماد دوباره سرمربی‌اش را می‌دهد یا سرخ‌ها ناچارند هرچه زودتر از بین بازیکنان آزاد جانشین بشار رسن را انتخاب و جذب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر