بازدید 107283

سخنرانی نوه امام راحل (ره) ناتمام ماند

در ميان سخنراني سيد حسن خميني شعارهاي «مرگ برمنافق»، «مرگ بر ضد ولايت فقيه»،« ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند» و... سر مي‌داده مي‌شد‌ كه وي چندبار درخواست كرد كه به وي اجازه داده شود بتواند سخنراني‌اش را ادامه دهد/ وي هم چنين خطاب به مردم گفت: اميدوارم عزاداري تان مقبول باشد، قطعا در اين صحن كساني هستند كه از گروه اندكي كه شلوغ مي كنند بيزارند و مردم از علاقمندان و دلبستگان به امام(ره)هستند.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵ 04 June 2010
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني، در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، با اشاره به ايام رحلت بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي، اين ايام را روزهاي گرانقدري عنوان كرد و گفت: روز درگذشت امام(ره) روزي تلخ و بسيار جانگذار بود.

به گزارش خبرنگار "تابناک"، وي افزود: در كنار حرم امام(ره) از آن بزرگوار، شهداي عظيم الشان انقلاب، فرزندان امام(ره) و همه كساني كه براين جامعه حق دارند ياد مي‌كنيم.

سيد حسن خميني با اشاره به تقارن سالروز ميلاد صديقه طاهره(س)، ميلاد حضرت امام(ره) و سالروز رحلت ايشان يادآور شد: تقارن اين دو روز مبين ويژگي بزرگي است. امام(ره) در سالروز ميلاد فاطمه زهرا(س) كه چون ديروز بود به دنيا آمد و درچون امروزي از دنيا رفت.

وي خاطرنشان كرد: خداوند امام را در شرايطي به جامعه ارزاني داشت كه جامعه مشمول ويژگي هاي متفاوتي بود. سالها و دهه‌هاي پاياني قرن گذشته ويژگي‌هايي داشت كه امام(ره) در آن ويژگي ها رشد و نمو يافت و در آن فضا توانست به موقعيت ممتاز برسد.

به گزارش ايسنا، در ميان سخنراني سيد حسن خميني شعارهاي «مرگ برمنافق»، «مرگ بر ضد ولايت فقيه»،« ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند» و... سر مي‌داده مي‌شد‌ كه وي چندبار درخواست كرد كه به وي اجازه داده شود بتواند سخنراني‌اش را ادامه دهد و گفت: اگر دوستان بناي شعار دارند بهتر است اجازه دهند من قدري صحبت كنم و وقتي رهبري در جايگاه قرار گرفتند طبيعتا نسبت به اين بزرگوار ابراز احساسات مي‌كنيم.

سيد حسن خميني همچنين در پاسخ جمعيتي كه شعار "ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند" سر مي‌دادند، تأكيد كرد: قطعاً همينطور است.

وي هم چنين در واكنش به برخي شعارها نيز گفت: «آقايان هنوز 20 سال از رحلت امام(ره) نگذشته است.»

وي در ادامه با تداوم شعارها، گفت: همه هر جاي حرم هستند براي سلامت وجود مبارك قائم آل محمد و شادي روح امام و سلامتي همه خدمتگزاران به جامعه اسلامي صلوات بفرستند.

نوه امام راحل (ره) هم چنين خطاب به مردم گفت: اميدوارم عزاداري تان مقبول باشد، قطعا در اين صحن كساني هستند كه از گروه اندكي كه شلوغ مي كنند بيزارند و مردم از علاقمندان و دلبستگان به امام(ره)هستند.

وي يادآور شد: شان سالگرد مراسم امام(ره) چنين نيست كه برخي چنين انجام مي دهند، من از همه معذرت ميخواهم و از خدا مي خواهم ما را با اماممان محشور كند.

وي هم چنين از حاضران خواست براي شادي روح امام و فرزندان امام و شهداي انقلاب فاتحه اي قرائت كنند.

سرانجام با ادامه يافتن شعارها سخنان سيدحسن خميني در اين مراسم در حالی ناتمام ماند که اگر چه در شأن مراسم سالگرد حضرت امام(ره) نبود که چنین برخوردی از سوی جمعی از حضار انجام پذیرد اما باید توجه داشت که به هر حال سید حسن خمینی در یک سال گذشته هیچگاه حاضر نشد به طور صریح و شفاف اقدامات خلاف قانون فتنه گران را محکوم کرده و با تکیه بر روش و منش امام بزرگوار امت، با وجود برخی دلخوری ها، راه هرگونه سوء استفاده از جایگاه خود و بیت امام را ببندد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
این کار درستی نبوده که اجازه صحبت کردن به نوه امام را ندهند
واقعا من خودم وقتی مراسمو دیدم اشک تو چشام جاری شد. که گفتم سید حسن یادگار امام است برای چی باید همش شعار بدیم. یادمان نرود که امام بود که ما را از دست رژیم ستمشاهی نجات داد. اینه از یادگار امام تشکر کردن .در واقع بی احترامی به یادگاران امام بی حرمتی است به خود امام. من شرمنده هستم
کار زشتی کردند
کار کار عوامل فتنه است
وای از دست این تندروها یادگار امام مردم پشتت هستن
خیلی آشغالی تابناک که به نوه امام توهین شده بعد تو خبرشو می ذاری رو سایت و با آب و تاب توضیح می دی. خاک بر سر جیره خورتون
به نظز من سایت تابناک بهترین بهانه را برای شروع یک فتنه جدید بدست اورده.....دیدید روسیاهی یه زغال موند...مرگ بر منافقین هزار چهره ...و مرگ بر نویسندگان بسیار مرموز و هزار چهره مثل سایت تابناک......محال است کسی از سفره موسوی تغذیه گردد و منافق نباشد
مشخصات اخلال کنندگان که معلوم است. پس چرا وقتی نمی خواهند ایشان سخنرانی کنند، وقت سخنرانی برای ایشان تعیین شده است؟!
اُف بر این سیاست پر از تزویر و ریا! واقعاً این نبود آن حکومت و مدیران حکومتی که انتظارش را داشتیم.
پس از پایین آمدن از جایگاه سید حسن تمام مدت سر در گریبان داشت و خیلی ناراحت بود.
خداوند این مملکت را از سقوط به دست نا اهلان و نامحرمان حفظ کند
واقعا متاسفم که برای پاره شدن یک عکس هفته ها بحث شد اما این حرمت شکنی یادگار امام اصلا تقبیح نمی شود چون خواست برگزار کنندگان مراسم است.
ای امام عزیز کجایی که ببینی این صحنه ها را ؟!!!
مرز حق و باطل اينجا معلوم ميشه..
خدا لعنت کند بانی توهین به خانواده امام و خوار و ذلیل کند. انشاا... برای ما عجیب نیست زیرا یاد آور واقعه کربلاست بعد از پیامبرص.
فاتحه بر امام بزرگوار . . .

واقعا متاسفیم. . .

تازه فهمیدیم سران فتنه چه کسانی هستند : اونایی که دوست دارن از آب گل آلود ماهی بگیرن و نونشون رو از اختلافات سیاسی در بیارن

فکر کردیم دیگه بحرانی نیست ولی . . . .
کاش طرف اینقدر تابلو حرف نمیزد تا لااقل حفظ ظاهر بکند!
مرگ بر منافق
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر وطن فروش
میزان حال فعلی افراد است!خویشاوندی با امام دلیلی بر خط امامی بودن نیست.اینا هم همین مردم هستند که احساسات خودشان را بیان کردند.جناب حسن آقا بهتره برن عملکردشون رو در این یک سال بررسی کنند!چه کسی بود که نسبت به پخش سخنان امام در صدا و سیما اعتراض کرد؟!همین نوه ی امام نبود؟مگر ایشان نبودند که در این یک سال سکوت کردند؟وقتی هم حرف زدند بجای محکوم کردن پاره کردن عکس امام اصل مطلب رو زیر سوال بردند؟چطور میشه اینا جماعت اندکند ولی اون جماعت آشوبگر اندک نبودند؟یادگار امام تا وقتی یادگار امام است که در خط امام باشد.برید به وصیت نامه پدر ایشان مراجعه کنید که گفتند:پیرو رهبری باشید و گرفتار تحلیل های گوناگون نشوید.(مردی منتشر کن تابناک)
پس از پیغمبر (صلی الله علیه واله) نیز حرمت بیت آن حضرت را نگاه نداشتند و این تاریخ است که تکرار می شود.... به کجا چنین شتابان؟
اشک من و همسرم از این مظلومیت امام ره و خانواده مظلومش در امد.خداوند به غاشقان واقعی خمینی صیر عنایت نماید
وصيت حاج احمد پيروي از ولايت
پیش از این متعجب و حیران بودم که چگونه کسانی که مدعی پیروی از پیمبر بودند ، هنوز 50 سال از رحلت آن حضرت نگذشته ، فرزندش را مظلومانه شهید کردند ، اما امروز می بینم هنوز 20 سال از رحلت امام راحل نگذشته ما مردم که ادعای عاشقی او را داریم چگونه با فرزند و یادگار آن امام عزیز برخورد می کنیم ، واقعا نمی دانم چه باید گفت !!! اما به سید بزرگوار آقا سید حسن عرض می کنم : حساب این شعبان بی مخ های امروزی را از حساب مردم ایرا جدا کنید .
کار بسیار زشت و ناپسندی انجام دادند . ماهیت خوذ را نشان دادند .فارغ از ادب........
فقط صبر می کنیم ...همچون استخوان در گله ...
تا فرج مولا و مقتدا ، یا صاحب الزمان عجل عجل...
اين همه دم از امام ميزنيم و اينكونه با يادكارانش رفتار ميكنيم.ا
کجایند همان کسانی که با پاره شدن یک عکس یقه خود را پاره میکردند.
توهین به نوه امام در صحن امام اشکالی ندارد ای آقایان خدمتگدار و راستگو !!!؟
بله چون ايشان نوه امام هستند مجازند هر كاري كه ميخواهند بكنند
بسيار حرف منطقي ودرستي است !!!!!!
این هم عاقبت راه نفافق
پس لابد رهبر انقلاب هم خبر از فتنه نوه امام نداشتند که بوسه بر پیشانی ایشان زدند. قلبهایتان را درمان کنید ای فریب خوردگان شیطان!!!!!!!!!!!
میزان حال فعلی افراد است و نوه بودن ایشان به زمان گذشته بر می گردد!
گفت صلوات بفرستید، شعار دادند. گفت برای شادی روح امام فاتحه بخوانید، شعار دادند. اهانت به نوه امام در کنار مرقد آن بزرگوار. وای بر ما.
1- خویشاوندی با امام دلیلی بر خط امامی بودن نیست.
2- ایشان عملکردشون رو در رویارویی و جهت گیری و عکس العمل در مقابل فتنه در این 1 سال بررسی کنند! امام سکوت می کردند؟! بی تفاوت بودند؟! بعد از مدت طولانی سکوت، دو پهلو حرف می زدند؟!!
3- حال دیگر چه ادعایی؟!!!!
یادگار امام تا وقتی یادگار امام است که در خط امام باشد.
میزان حال فعلی افراد است!
واقعا ناراحت شدم و دلم از دست این زمانه گرفت.
همین سید حسن نبود که از پخش فرمایشات امام (ره) خونش به جوش اومده بود و از اون سران فتنه طرفداری می کرد.
میزان وضع فعلی افراد هست. شماها فقط بلدید بگید فلانی فلان رابطه رو با این آقا و اون آقا داره. وضع فعلی رو ببینید. بس کنید آقایون. یه عده آدم قلیل خودشون رو ملت ایران فرض می کن بقیه رو مزدور و جیره خوار.
معرفت در گرانیست به هر کس ندهند
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند.
عزیزان دقت کنند !! همه افراد حاضر در حرم امام دوستدار امام و انقلاب بودند.
نوه امام نیز به هیج وجه نمی تواند نماد راه و خط امام باشد. این اتفاق بی احترامی به امام نبود بلکه سرنوشت کسانی بود که سعی در انحراف حط امام دارند
من نه بسیجیم نه پاسدار یه ادم عادی به شغل ازاد .حسن اقا در خط رهبری باشه تا بهش جسارت نشه ملت ایران فوق العاده تیز بین وبصیر است شما که اشک تو چشات جمع شد ایا اونوقت که به خاطر سکوت اینها داشتن اغتشاش گرها مردم را تو خیابون میکشتن اشک تو چشات جمع نمیشد
انا لله و انا اليه راجعون
من هم بسیار متاثر شدم. دیدن این صحنه ها اشک در چشمان هر کس که عاشق امام است می اندازد، واقعا انقلاب ما به چه سمتی می رود؟ پاسخ همسنگرانم را وقتی سر مزارشان می روم چه بدهم؟ ای کاش به خاطر خون شهدا و ایثار جانبازان حرمت امام و خانواده اش خفظ می شد.
امام عزیز شرمنده ایم ما گذاشتیم که انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان افتاد .
آقا شرمنده ایم .
اصلا این صحنه ها برای من تعجبی نداشت . مراسم مهندسی شده به این مراسمها میگویند.
حیا کنید....توهین به یادگار امام در کنار مرقدش...خدا از سر تقصیراتتون بگذره که اینقدر بی شرم و پررو هستید...( معادی هم هست)......
خادم امامزاده خودش باید حرمت امامزاده رو حفظ کنه
كاش سيدحسن عزيز از عوامل فتنه حمايت نمي كرد و خط و مشي سياسي به خود نمي گرفت. كاش...
سایت تابناک بی طرف نیست و مغرضانه تحلیل می کند.
آیا بصیرت فقط با شنیدن یک صدا حاصل میشود یا باشنیدن نظرات مختلف و انتخاب بهترین آنها ؟ آیا نباید حتی صدای سید حسن خمینی را در مراسم سالگرد جدش شنید ؟
مطمين باشيد همين افراد فردا حرمت رهبري را هم خواهند شكست بيت امام خار چشم متحجران
آنهایی که نوه امام بی حرمتی کردند در واقع به خودشان و به نظام بی حرمتی کردند،آیا ندیدند که 200 خبرنگار داخلی و خارجی نظاره گر تمام این بی حرمتی ها هستند؟
این رفتار تضعیف جمهوری اسلامی است، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، در جایی که سفرای کشورهای خارجی و خبرنگاران بیگانه حضور داشتند آیا این رفتار صحیح بود، من برای خط دهندگان به آشوبگران امروز بسیار متاسفم و به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان شرمنده ام.
خاک بر سر آنهایی که در مرقد امام اجازه توهین به بیت امام را میدهند.
عجبا از تکرار تاریخ. کسانی که با علی (ع) هم بی حرمتی کردند گفتن ارتباط فامیلی با پیامبر بی معنی است . انها هم می گفتند علی ان علی زمان پیامبر نیست . دیری نگذشت انها اری همان گروه وقتی شنیدند حسین نوه پیامبر جنگ را برای نماز تعطیل کرد گفتند مگر کافر نماز هم میخواند. امروز وقتی صدای مرگ بر منافق را شنیدم بیاد این جمله افتادم که مگر حسین نماز هم می خواند. شما تابناکی ها هم از این قضاوت بی محتوایتان پند بگیرید.
سلام

«...احتمال قوى می‌دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعض نزدیكان و دوستانم تهمت‌ها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...»
صحیفه امام، ج‏17، ص 90
به نظر بنده هر چیزی رو باید از بالا دید.مخصوصا در سیاست.
اگر به گذشته برگردیم , همین افراد که امروز بی حرمتی کردند , با توجه به اینکه سیاستهای یکسو با سیاستهای نوه بزرگوار امام و یا به اصطلاح سران فتنه داشته اند, چوب اینان را بر سینه می زدند. فردا نیز با توجه به سیاستهای جاری زمان خود سنگ دیگران را بر سینه خواهند زد.چنین افرادی در تاریخ ایران کم نبوده اند.

چقدر توجيه مخالفان نوه امام شبيه مخالفان پيلمبر است در صدر اسلام كه مي‌گفتند نوه پيامبر بودن فضيلتي براي امام حسين نيست و ارتباطي با اسلام ندارد. آنها هم واقعاً از ته دل اينرا مي‌گفتند و فكر مي‌كردند راه راست را مي‌روند اما ديديم كه چه شد. چقدر خداوند نشانه‌هاي روشني دارد ولي مردم هر زمان را ابليس به طريقي به گمراهي مي‌كشاند؟
منافقین از شبها قبل بساط کینه توزی و عناد با انقلاب را در صفوف اول نماز جمعه پهن کرده بودند تا با جسارت به یادگار امام(ره) بر قدر و منزلت دنیوی خود بیافزایند!
آنها کمترین ارزشی برای سخنان ولی فقیه نیز قائل نیستند و بویی از تقوا نبرده اند!
فقط ریا و خودنمایی!
لعنت الله علی قوم الظالمین
حالا میشه فهمید کیا هستن که میخوان انقلاب رو تحریف کنن و هر کار دلشون خواست انجام بدن. حالا میشه فهمید فتنه یعنی چی! سید حسن خدا پشت و پناهت...
همیشه کسانی به انقلاب لطمه می زنند که از رهبری جلوترند و اینها از همان قماشند. درودبرسیدحسن خمینی
پس تعجب نکنیم نوه رسول خدا چرا اون ظور تو کربلا شهید شد ایا مردمی که سیدالشهدا رو شهید می کردن نمی دونستن اون نوه پیامبره ....واقعا متاسفم برای اون عده که پول می گیرن بیان یه نفررو تشویق کنن و مانع سخنرانی یه نفر بشن
ای وای بر اسیری کزیاد رفته باشد در دام مانده باشد صیاد رفته باشد
سید حسن جان بفهم به کجا داری میری دلت رو به چرت و پرت های این اراذل و اوباش نفهم لجام گسیخته بی ایمان خوش نکن برگردد به طرف رهبری اگه راست میگی!!!
خیلی سید حسن نصراله نگید یکبار شده در تجمع های خود پرچم ایران را در دست داشته باشند و برعکسش در ایران بسیار اتفاق افتاده به تظاهرات اخیر توجه کنید که در لبنان پرچم ترکیه در دست مردم دیده می شود
حسن عزیز! ای یادگار مظلوم امام! سرت را این چنین در گریبانت فرو مبر خدا با ماست...............
وقتی قدرت طلبان به نوه رسول الله رحم نکردند فکر میکنند با نوه امام بهتر از ان میکنند؟
هر کس که از خط امام و رهبری فاصله بگیرد، نتیجه اش همبن می شود. خواه نوه ی امام باشد یا هر فرد دیگر. کسی که به رای مردم اهمیت نمی دهد و حرمت امام را با همراهی جریان و سران فتنه نگه نمی دارد و در جلسات مکرر به ید ترین شکل با آن ها همراه می شود، پیش مردم هیچ آبرویی ندارد.
از مکانی که برای این شعبون بی مخ ها در نظر گرفته شده معلومه کار کی بوده.روز به روز ذلیل تر میشید.شعور حضور در مراسم ارتحال رو هم ندارید.
یاری اندرکس نمیبینیم یاران راچه شد.دوستی کی اخرامددوستداران راچه شد.واقعاکه دمتون گرم ملت بامعرفت وبامرام.بغض توصدای سیدحسن موج میزد.جلوچشم پدر بهش بی حرمتی کردید.
تاریخ تکرار می شود کمتر از 50 سال از رحلت پیامبر (ص) نگذشته بود که سر نوه گرامی اش بالای نیزه رفت.
الان هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که..............
آدم یاد مردم کوفه می افته
تاریخ تکرار شد.
کسی باورش میشد پیکر حسن مجتبی در مقابل قبر جدش توسط داعیه داران دینش تیرباران شود؟
"حسن" امروز نیز همان شد
اللهم عجل لولیک الفرج
مولای ما،سرور ما،آقای ما
دلمان می سوزد حالا دیگه وقت آمدن است.
کار عوامل موساد بود
سوال . ايا رهبري برپيشاني يك منافق بوسه ميزند ؟ و يا منافقي را در راس مجمع .تحمل مي كند خداوند نعمتي به نام عقل به ما داده؟ نداده؟
واقعا شرمم اومد... مو به تنم سیخ شد و خجالت کشیدم . به کجا داریم می ریم؟؟؟ اگر سنگ در دست داشتند با سنگ هم یادگار امام رو می زدن... شاید اگر کمی پیش می رفت فحاشی می کردند و شاید اگر... اگر سخنرانی شخصیت دیگری بود و این اتفاق می افتاد بلافاصله عده ای که شعار می دادند رو ساکت میکردند اما کجا بودند عاشقان خمینی که از یادگارش دفاع کنند تا اشک در چشم هایش حلقه نزند ! او با همه مظلومیتش فقط گفت هنوز 20 سال نگذشته است با من چنین می کنید... این بود جواب ملت ایران به محبت های امام
«...احتمال قوى مى‏دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعض نزدیكان و دوستانم تهمتها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...» (صحیفه امام، ج‏17، ص 90)
امریکا و دشمنان ما دیگه احتیاج به تلاش زیاد و جنگ علیه ما ندارند تا این نظام را نابود کنند با این کارهایی که خودمان درایم داخل مملکت انجام می دهیم در واقع داریم همان کاری رو می کنیم که آنها می خواهند
سید حسن اگر نوه امام هم نبود لاقل ازادگی و تقوی حکم میکرد مردم صحبتهای او را بشنوند
اقاي تابناك خدا وكيلي و وجدانا و تورو به جون هركي دوست داري امروز سيد حسن نصرالله به امام نزديكتر است و در راه امام يا سيد حسن خميني؟!
مردونه پيام من رو نمايش بده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر