بازدید 7908
۱
سردار تنگسیری در تنب کوچک و بزرگ:

برای دفاع از مرز‌های آبی و امنیت کشور آمادگی کامل داریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروها، سامانه‌ها و تجهیزات در تمامی شرایط، در سطح مطلوبی از آمادگی‌ها برای دفاع از مرز‌های آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 25 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه همراه با تعدادی از فرماندهان و معاونین این نیرو عصر امروز (جمعه ۵ دی ماه) از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس، بازدید کرد.

بنا به این گزارش، دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزمی رزمندگان مستقر در جزایر و گفتگو با آنان، بر حفظ آمادگی توان رزم و هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر حوزه و محیط حساس ماموریتی خود تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین اظهار داشت: هدف از این بازدید که در تداوم بازدید‌های قبلی و مشاهده عینی وضعیت منطقه برنامه‌ریزی شده است، بررسی آخرین وضعیت توان آمادگی‌های رزم و عرض خداقوت به رزمندگان دریا دل است.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: بحمدلله بررسی‌های میدانی ما نشان می‌دهد نیروها، سامانه‌ها و تجهیزات در تمامی شرایط، در سطح مطلوبی از آمادگی‌ها برای دفاع از مرز‌های آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه با هم دسیسه های فراوان و ناجوانمردانه برای نابودی امنیت غذایی که به امنیت ملی صدمات جبران ناپذیری وارد می نماید به
بهانه کمبود آب و غیره را خنثی نماییم
می گویند: چون ایران کشور کم آب و خشکی می باشد، بهتر است کشاورزی و دامپروری را تعطیل نموده
و گندم و غیره وارد نماییم. در عوض فولاد و مواد پتروشیمی تولید و صادر نماییم
صنایع با مصرف زیاد آب و آلوده‌کننده آب و خاک و هوا مانند صنایع فولاد و پتروشیمی و پالایشگاه اشکال ندارند ولی کشاورزی مظلوم ایران مورد حمله قرار می‌گیرد
آگاه باشید که بیش از ده سال است که درخت پلید صهیونی با شاخه‌های بهایی و وهابی و نوکران غربی و کسینجر صهیونی نقشه تسلط بر دنیا با در اختیار گرفتن مواد خوراکی و انحصار بذر و مرغ مادر و غیره دارند
چون نیروی نظامی دیگر اثر راهبردی ندارد حتی در افغانستان و عراق با تحمل هزینه فراوان و تلفات شکست خوردند و دارند ناز طالبان را می‌کشند که بدون خطر بیشتر ترک نمایند
در این قرن هر کشوری که تولید و کنترل مواد خوراکی را دارد دست برتر را دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی