بازدید 10832

واکنش به اقدام عجیب مالک خصوصی تیم ماشین‌سازی

کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 25 December 2020

مالک باشگاه خصوصی ماشین‌سازی تبریز امروز به بهانه اینکه ورزشگاه شهید سلیمانی ملک شخصی‌اش است، دوربین‌های صداوسیما را به داخل مجموعه راه نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، سهیل مهدی درباره عدم پخش تلویزیونی دیدار ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از روز گذشته (پنجشنبه) مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به ما گفت با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می‌شود، تشخیص می‌دهیم صداوسیما این مسابقه را پخش نکند. مطابق قواعد بین‌المللی، ورزشگاه از 24 ساعت قبل از مسابقه در اختیار سازمان برگزارکننده بازی است و تذکرات را دادیم. گفتیم این اتفاق تخلف محض است و آن را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهیم.

وی عدم تماشای این مسابقه توسط هواداران را بحثی اجتماعی دانست و گفت: تماشاگران را که به ورزشگاه راه نمی‌دهیم، بعد هم اجازه ندهیم بازی‌ها را از تلویزیون تماشا کنند؟ کسی اجازه دخل و تصرف در برگزاری بازی ندارد، به‌جز سازمان برگزارکننده دیدار. ما تذکر لازم را دادیم و قول دادند همراهی می‌کنند، اما نیم‌ساعت قبل از برگزاری دیدار گفتند مالک و مدیر مجموعه ورزشی شهید سلیمانی، اجازه ورود به دوربین‌ها را نداده‌اند.

سرپرست کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه تصویربرداران از این اتفاق ناراحت شدند و به خانه برگشتند، خاطرنشان کرد: ناظر بازی حتماً این اتفاق را گزار می‌دهد و حتماً به ارکان قضایی ارجاع داده خواهد شد. تضمین لازم را به ما داده بودند و گفتند اگر از ورود دوربین‌ها ممانعت به عمل بیاید، دیدار امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود. ما تمهیدات لازم را دیده بودیم، اما پس از دادن تضمین اجازه برگزاری بازی در ورزشگاه شهید سلیمانی را دادیم. موضوع در اختیار ارکان قضایی قرار خواهد گرفت.

مهدی در مورد برخورد قانون با این اتفاق گفت: قاعدتاً اگر ورزشگاه در اختیار سازمان برگزارکننده بازی قرار نگیرد، به سمتی می‌رویم که میزبانی از ورزشگاه مورد نظر سلب می‌شود. چون اطمینان نداریم آن ورزشگاه شرایط لازم را برای میزبانی داشته باشد و ورزشگاه را قاعدتاً از میزبانی خارج می‌کنیم. سازمان لیگ تعامل لازم را با باشگاه‌ها دارد، اما روز مسابقه تصمیمی شخصی گرفتند. ما نمی‌توانیم این اتفاق را برای دیدار بعدی تحمل کنیم و قاعدتاً تصمیم جدیدی خواهیم گرفت.

وی عدم پخش مسابقه را بر استرس وارده بر تیم‌ها موثر دانست و بیان کرد:‌ یک روز روی دوربین‌ها بحث می‌شود، شاید بعداً تیم میزبان بگوید ورزشگاه خودمان است و نمی‌خواهیم نورافکن روشن کنیم یا می‌خواهیم فلان سکوها را پُر نکنیم. این تصمیمات بر عهده سازمان برگزارکننده است و این گزارش به ارکان قضایی ما ارجاع داده خواهد شد. بچه‌های فدراسیون فوتبال در کمیته انضباطی تصمیمات مقتضی را می‌گیرند و نباید به راحتی از این مسائل گذشت.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره همزمانی دیدار استقلال با گل‌گهر سیرجان در هفته نهم با بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ این موضوع مشخص شده و فردا آن را پس از انجام کارهای تایپ و امضا اعلام خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل