بازدید 8791

محور فیروزکوه به دلیل برف و کولاک بسته شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور فیروزکوه به دلیل برف و کولاک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 25 December 2020

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت ۱۲:۱۵ امروز جمعه، پنجم دی ماه ۹۹، محور فیروزکوه در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی استان مازندران و شرق استان تهران به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.

وی ادامه داد: همچنین محور گلستان –شاهرود که به محور توسکستان معروف هست هم از پیش از ظهر امروز به دلیل بارش برف مسدود شده و این وضعیت هچنان ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از بازگشایی محورهای زنجان –طارم و گردنه –قره آقاج که صبح امروز به دلیل بارش برف مسدوده شده بود خبر دادو گفت: محور خلخال اسالم در استان های اردبیل و گیلان نیز با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه از صبح امروز بازگشایی شد.

شیرانی از بازگشایی محور هراز نیز خبر داد وگفت: محور هراز که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید، کاهش دید و عدم ایمنی مسدود شده بود بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در هر دو طرف این مسیر نیز به شرط داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است رانندگان و مسافران از انجام هرگونه سفر غیرضروری در این ایام خودداری کنند، گفت: اما در صورت الزام به سفر به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستان الزامی است.

به گفته شیرانی، در حال حاضر بارش برف در استان گلستان محورهای گرگان-شاهرود و آزادشهر –شاهرود و ارتفاعات محورهای قزوین، کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه را تحت تاثیر خود قرار داده است. در محور هراز و محور شهمیرزاد-کیاسر در استان سمنان و محورهای زنجان-طارم و گردنه-قره آغاج در استان زنجان نیز تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی