بازدید 7718

واکسن کرونا از معتبرترین منابع خارجی تهیه خواهد شد

سخنگوی وزارت بهداشت از خرید واکسن کرونا از معتبرترین منابع خارجی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 25 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، «سیما سادات لاری» با اشاره به خبرهایی مبنی بر باطل شدن پنچاه میلیون دلار مبلغ سهمیه‌ی ایران برای خرید واکسن کرونا، بیان کرد: تهیه‌ی واکسن نیازمند نقل و انتقال ارز است که با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم ایران، تاکنون مشکلات فراوانی در این زمینه برای کشورمان ایجاد کرده‌اند، با این حال، بانک مرکزی این وظیفه مهم را بر عهده دارد که بر اساس اعلام رییس کل بانک مرکزی، این اقدام در حال انجام است.

وی ادامه داد: تهیه واکسن کرونا از معتبرترین منابع خارجی انجام خواهد شد و دولت در این زمینه با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات گسترده و موثری انجام داده که امیدواریم با وجود تحریم‌ها، مسیر نقل و انتقال ارز برای خرید واکسن کرونا امکان پذیر باشد.

لاری افزود: امیدواریم مردم کشورمان به واسطه این رفتار غیرانسانی دشمنان، با مشکل مواجه نباشند. سخنگوی وزارت بهداشت در پایان ضمن ابراز امیدواری برای ساخت واکسن کرونا، گفت: مراحل تولید واکسن داخلی نیز در حال انجام است و در حال آغاز فاز اول تست انسانی هستیم و گزارش مربوط به واکسن ایرانی کرونا هر هفته توسط وزیر بهداشت اعلام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان