بازدید 6471

ابتلای بیش از ۳۹ هزار نفر به کووید-۱۹ در انگلیس

آمار رسمی دولت انگلیس از ابتلای ۳۹،۰۳۶ نفر به بیماری کووید -۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته حکایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 25 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شین هوآ، آمار رسمی دولت انگلیس که روز پنج شنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که ظرف یک شبانه روز گذشته ۳۹،۰۳۶ نفر در بریتانیا به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند و بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان در این کشور به رقم ۲،۱۸۸،۵۸۷ تن رسید.

این داده‌های رسمی همچنین نشان می‌دهند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۵۷۴ نفر در اثر ابتلا به این بیماری ویروسی، تعداد کل قربانیان کووید -۱۹ در انگلیس به رقم ۶۹،۶۲۵ نفر رسید.

شایان ذکر است که در بازه زمانی دهم تا شانزدهم دسامبر ابتلای حدود ۱۷۳،۸۷۵ نفر به کووید -۱۹ تأیید شد که این بالاترین نرخ ابتلا هفتگی به این بیماری در انگلیس از آغاز طرح آزمایش و ردیابی در ماه مه به شمار می‌رود.

شایان توجه است که در همین بازه زمانی حدود دو میلیون نفر دست کم یک‌بار در انگلیس مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند که در مقایسه با یک هفته پیش از آن، ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین حدود ۶۱۶،۹۳۳ نفر در انگلیس نخستین دوز واکسن کووید -۱۹ را در فاصله هشتم تا بیستم دسامبر دریافت کرده‌اند.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس نیز شنبه گذشته از اعمال دور جدیدی از محدودیت‌ها در شهر لندن و سایر مناطق انگلیس برای مقابله با موج خطرناک این بیماری که با گونه بدخیم و جدید آن- با ۷۰ درصد سرعت شیوع بالاتر- مرتبط است، خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار