بازدید 9767
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد

بارش ۲۵ سانتی برف در محور اسالم - خلخال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به بارش ۲۰ تا ۲۵ سانتی برف در محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات روستایی آستارا نیز حدود ۱۰ سانت و در محور سیاهکل به دیلمان پنج سانت برف باریده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 24 December 2020

بارش ۲۵ سانتی برف در محور اسالم - خلخال

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فریبرز مرادی با بیان اینکه در مجموع ۳۱ راهدارخانه ثابت و سیار با ۵۴۵ نیروی راهدار و ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در طرح زمستانه راهداری فعال هستند، اظهار کرد: ۱۰ هزار تن شن و نمک برای عملیات برفروبی خریداری و دپو کردیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان گیلان به دنبال آغاز بارش برف و باران، افزود: در حال حاضر بارش شدید برف در محور‌های اسالم - خلخال، پونل - خلخال، بلوردکان - خصیب دشت، رستم آباد - حشمت آباد و سیاهکل - دیلمان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل بارش برف و احتمال ریزش و وقوع بهمن خبر داد و عنوان کرد: بارش برف در محور‌های ماسال - گیلوان و آستارا - اردبیل خفیف گزارش شده و در محور فومن - ماسوله نیز بارش برف آغاز شده است.

مرادی، با اشاره به بارش ۲۰ تا ۲۵ سانتی برف در محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات روستایی آستارا نیز حدود ۱۰ سانت و در محور سیاهکل به دیلمان پنج سانت برف باریده است.

وی از برفروبی ۱۰۹ کیلومتری راهداران در محور‌های کوهستانی استان طی امروز خبر داد و یادآور شد: در مجموع ۹۷ هزار و ۱۰۰ مترمکعب برفروبی توسط ۲۷ راهدار و ۱۸ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین انجام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی