بازدید 11119

تولید با کیفیت پرده زبرا در ایران

در کشور ایران، شرکت هایی هستند که در زمینه طراحی و تولید پارچه پرده زبرا فعالیت‌ می‌کنند. این شرکت‌ها با تولید پارچه با کیفیت بالا، از پارچه های خارجی سبقت گرفته‌اند،در ادامه به معرفی برخی از این شرکت‌های مطرح در زمینه تولید پارچه پرده زبرا پرداخته‌ایم.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 22 December 2020

در کشور ایران، شرکت هایی هستند که در زمینه طراحی و تولید پارچه پرده زبرا فعالیت‌ می‌کنند. این شرکت‌ها با تولید پارچه با کیفیت بالا، از پارچه های خارجی سبقت گرفته‌اند. به دلیل محبوبیت زیاد این پرده‌ها، این شرکت‌ها همواره در حال رقابت بسیار شدید، برای جذب مشتریان علاقمند به این پرده‌ها هستند. از طرفی مشتریان همواره خواستار بهترین و مرغوب ترین پارچه این پرده‌ها هستند. که علاوه بر زیبایی در طرح و رنگ، دارای مقاومت بالا بوده و به سادگی کیفیت خود را از دست ندهد. شرکت های ایرانی با داشتن تجهیزات و دانش فنی، سعی بر تولید پارچه پرده ای، در رنگ ها و طرح های مختلف، همراه با حفظ کیفیت و جنسی با طول عمری بالا، جهت عرضه در بازار های داخلی و خارجی را دارند. در ادامه به معرفی برخی از این شرکت‌های مطرح در زمینه تولید پارچه پرده زبرا پرداخته‌ایم.

ویژگی های پارچه پرده زبرا

پرده زبرا نوع جدیدی از پرده های کلاسیک‌ می‌باشد که امروزه به دلیل راحتی در نصب و نگهداری، از پر طرفدارترین نوع پرده‌ها‌ می‌باشد. این پرده با داشتن تنوع بالا در رنگ و طرح، قابل استفاده در منزل و حتی محیط کار‌ می‌باشد. جنس این نوع پرده‌ها از تور و پارچه است که به صورت راه راه های افقی قرار گرفته است. پرده های زبرا به دلیل نوع بافت، قابلیت تنظیم نور را دارند. با استفاده از این پرده ها‌ می‌توان به صورت دستی و یا موتوری، نور ورودی به داخل را تنظیم کرد.

تولید با کیفیت پرده زبرا در ایران

همچنین از ویژگی های ممتاز این پرده، داشتن تنوع وسیع در طرح و رنگ است. و به دلیل این تنوع گسترده، پرده زبرا برای تمامی مکان‌ها از جمله سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق‌ها و حتی در ادارات و شرکت‌ها مناسب بوده و قابل استفاده‌ می‌باشد. از دیگر ویژگی های پرده زبرا که سبب جذب طرفداران بسیار شده است؛ راحتی در نصب، نگهداری و شست و شو آن‌ می‌باشد. این پرده‌ها به آسانی نصب‌ می‌شوند. به همین علت لزوماً نیاز به نصاب (جهت نصب پرده) نیست. همچنین به راحتی از غلطک خود خارج شده و قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی را دارند و یا‌ می‌توان بدون نیاز به جداسازی آن‌ها، به کمک بخارشوی و دستمال خیس، این مدل پرده ها را تمیز کرد.

شرکت پردیران

شرکت پردیران از جمله شرکت هایی است که در ایران، پارچه پرده تولید‌ می‌کند. این شرکت با تولید انواع پرده‌های جدید و بروز دنیا، تولیدات خود را با نیاز بازار هماهنگ کرده است. پرده زبرا، پرده شید، پرده حصیری وانواع استیکر، از محصولاتی است که این شرکت تولید‌ می‌کند.

گروه صنعتی دارستانی

از دیگر شرکت های فعال در حوزه تولید پارچه پرده زبرا، گروه صنعتی دارستانی می‌باشد. این شرکت در زمینه تولید لوازم پرده پارچه‌ای، پرده کرکره، پرده عمودی و پرده زبرا فعالیت‌ می‌کند. همچنین گروه صنعتی دارستانی لوازم نصب پرده مانند گیره پرده، قرقره اتوماتیک، ریل پرده و... تولید‌ می‌کند.

کارخانه تولید پارچه زبرا رکسانا

کارخانه تولید پارچه زبرا رکسانا نیز در زمینه تولید پارچه‌های زبرا فعالیت‌ می‌کند. این کارخانه به دلیل داشتن تنوع در رنگ و طرح پارچه پرده زبرا، طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جذب کرده است. این کارخانه به کمک نمایندگی‌های عرضه مستقیم خود در بازار، محصولات خود را به فروش‌ می‌گذارد.

شرکت تولید پرده زبرا خوشرو بافت

اما در میان تمام شرکت های نام برده شده، یک شرکت وجود دارد که از جنبه های بسیاری، گوی سبقت را از سایرین گرفته و آن شرکت خوشرو بافت است. همانطور که میدانید، یکی از بزرگترین عواملی که بر کیفیت نهایی پارچه تاثیر می گذارد، کیفیت دستگاه پارچه بافی مورد استفاده است. بنابراین برای تولید پارچه با کیفیت، بسیار بسیار مهم است که دستگاه تولید پارچه، کاملا به روز و مطابق با جدید ترین تکنولوژی موجود در بازار باشد. جالب است بدانید که شرکت خوشرو بافت، با مجهز بودن به ماشین آلات مدرن روز دنیا ( ساخته شده در ایتالیا و فرانسه)، انواع پارچه پرده های زبرا را تولید‌ می‌کند. به این علت، این شرکت تبدیل به یکی از رقبای پر قدرت در زمینه کیفیت پارچه پرده تولیدی، برای سایر شرکت‌های فعال در این حوزه شده است. تولیدی پرده زبرا خوشرو بافت با تکیه بر دانش فنی و به کارگیری ماشین آلات به روز و همچنین با استفاده از مواد مصرفی مرغوب، توانسته است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب، در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند. این شرکت علاوه بر تولید پارچه‌ای با کیفیت عالی، در جهت افزایش تنوع در رنگ، جنس و طرح، تلاش کرده است. امروزه پارچه هایی مانند زبرا ژاکارد، زبرا پلیسه، زبرا شید و... را در محصولات تولیدی این شرکت میتوان یافت، که توانایی راضی کردن هر سلیقه‌ای را دارد.

تولید با کیفیت پرده زبرا در ایران

در مجموع، این کارخانجات و شرکت‌ها که در این مقاله از آن ها نام برده شد، سهم بزرگی در تولید پارچه پرده زبرا در ایران را دارند. برند های خوشرو بافت، پردیران، رکسانا و دارستانی با تولید این نوع پرده‌ها، توانسته اند تا حد زیادی پاسخگوی نیاز مشتریان در این زمینه باشند. طبق تجربه خریدارن در سال های اخیر، شرکت خوشرو بافت از معتبرترین این شرکت‌ها است که فعالیت خود را از سال 1381، در زمینه تولید پارچه‌های ژاکاردی شروع کرده است. این شرکت، با داشتن تجربه و دانش بالا در این حوزه و همچنین مجهز بودن به ماشین آلات مدرن روز دنیا، پارچه پرده‌های زبرا را با کیفیتی بی نظیر در ایران تولید‌ می‌کند. همچنین این شرکت با داشتن دقت بالا در کیفیت رنگ و طرح پارچه پرده‌های زبرا، خود را در دل مشتریان این صنعت جا کرده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی