بازدید 18921

پروژه تازه دشمن‌سازی برای ایرانی‌ها؛ اینبار AFC

مهدی محمدی
کد خبر: ۱۰۲۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 21 December 2020

قابل پیش‌بینی بود که بعد از ماجراهای اخیر و استقبال عجیب و خارج از تصور مردم از گزارش عادل در اینستاگرام فارسی ای.اف.سی(آن هم با اعمال شاقه و قطع و وصلی‌های مکرر که باعث شد خیلی‌ها موفق به دیدن لایو نشوند) شاهد واکنش‌های همیشگی آنهایی باشیم که سالهاست اهمیتی به مردم و خواسته‌های‌شان نمی‌دهند.

بعد از نیمی از کشورهای دنیا نوبت به یک دشمن جدید رسیده و می‌گویند اگر ما نتوانسته‌ایم در این سالها قهرمان آسیا شویم ربطی به ضعف‌های داخلی و ناکارآمدی‌ مدیران خودمان ندارد و همه چیز زیر سر ای.اف.سی است که با آل‌سعود زد و بند دارد!

سیاست جای خود، دوستان از منظر ورزشی به این سوال‌ها جواب بدهند که اگر ای‌اف‌سی تحت سیطره اعراب و آل‌سعود است چرا در این دوره الهلال عربستان(که به گواه اهل فن قوی‌ترین تیم غرب آسیا در این دوره بود) بعد از غیبت موجه در یک مسابقه به خاطر ابتلای بازیکنانش به کرونا از رقابت‌ها حذف شد؟

این چه لابی و نفوذی است که نمی‌توانی تیم کشورت را در مسابقات نگه داری در حالی که می‌شد نتیجه همان یک بازی سه بر صفر شود(در اینصورت هم الهلال راهی مرحله بعدی می‌شد) غیر از این است که اگر این حد از نفوذ وجود داشت شکایت دیگر نماینده عربستان (النصر) از پرسپولیس نتیجه می‌داد و نماینده آل‌سعود فینال را برگزار می‌کرد؟

آنها که نه از روی ناآگاهی بلکه کاملا آگاهانه و تعمدی دنبال گمراهی مردم با شیوه‌های تکراری هستند چه جوابی برای این سوال دارند که اگر ای‌اف‌سی تحت سیطره اعراب و آل‌سعود است، چرا در پانزده دوره اخیر فقط دو تیم از غرب قهرمان شده‌ و سیزده جام به تیم‌های شرق رسیده؟! چرا اجازه داده‌اند در چهارسال اخیر که رابطه ما با عربستان تیره‌تر از هر زمانی بوده نماینده‌مان یک بار تا نیمه‌نهایی بالا بیاید و دو بار هم تا فینال؟

اینکه کرسی مهم در مجامع بین‌المللی نداریم و خیلی جاها حق‌مان ضایع شده حرف درستی است که البته مقصرش هم قطعا خودمانیم ولی این پروژه دشمن‌تراشی و تعمیم آن از سیاست به فرهنگ و اقتصاد و ورزش خیلی وقت است که دیگر جواب نمی‌دهد. توقعی هم نداریم. می‌گویند کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نه.

از ای‌اف‌سی انتقاد کردند که چرا در پخش زنده بازی همکاری نکرد در حالی که خودشان سالهاست حق پخش را به تیم‌های داخلی نمی‌دهند!

براستی که به خوبی در این چند روز هم عزت دیدیم و هم ذلت. در مدار عشق باشید نه نفرت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
طرف توپو با دست زده بعد میگن تقصیر ای اف سیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
البته کسی این مورد را نگفته . لطفا اگر تعصب رنگی هم دارید حد اقل آزاد مرد باشید و حقیقت را بگین
حرف حساب...
احسنت
از مكتب عبده بيش از اين هم انتظاري نيست!
همه رو دشمن انگاشتن نشانگر ذهن مریض است.
آفرین تابناک ، کاملا منطقی
بسیار عالی و کامل و جامع
اون هایی که باید بشنوند لطفا بشنوید!
دقیقا این حرفا درسته...
من میگم تلویزیون اگر مهمان میاره و حاج آقا از حلال و حرام می‌گویند.
چرا وقتی AFC راضی نیست بازی رو پخش میکنید ؟ این دزدی نیست؟ این حرام نیست؟
تازه تو تلویزیون از ای اف سی شاکیم هستن... و مردم رو به انحراف میبرن.
عربا زورشان به ما میرسد
دقیقا در مدار عشق باشید نه نفرت.....!
بعضی ها مرض دارن
فقط میخوان همه رو دشمن ما کنن. تا هر جا ضعف و شکستی دیدن گردن یکی از این دشمنان بندازن.
این افراد لیاقت ندارن پشت میز ریاست بشینن اینا بی سوادهایی هستن که واسه رسوا نشدن و آشکار نشدن بی کفایتیشون دست به دشمن سازی میزنن.
آفرین بر آقای محمدی نویسنده این مطلب، آفرین.
چطوری فروغی؟؟؟؟؟؟؟
چطوری میثاقی؟؟؟؟؟؟
لطفا با لهجه بازیگر فیلم به وقت شام بخونید.
اینکه ویلموتس و استراماچونی و ... با هماهنگی کامل با مدیران خلق الساعه داخلی، فوتبال ایران رو تلکه کردند هم زیر سر سعودی هاست؟
یه روزی یه بابایی زد در گوش یکی دیگه! رفتند پیش قاضی، بعد اون یارو که زده بود به قاضی گقت: بهش بگید درد داره؟ قاضی از اون یکی که خورده بود زیر گوشش پرسید درد داره؟ بنده خدا دستش رو صورتش بود گفت: بله درد داره. اون که زده بود گفت: کو ماکه نمیبینیم! به ما نشون بده!اصلا شما تابحال تو فرهنگ ما نژاد پرستی دیدی؟
شانس اوردند تازه وار پنالتی ها را نشان داد و الا یک ماه تمام رسانه های ایران که در بست دراختیار دو تیم چرت پایتخت هستند از ناداوری و دخالت اعراب و امریکا و اسراییل می نوشتند
پروژه دشمن سازی مدتهاست از آقای فروغی و کسانی که تفکرات ایشان را دارند شروع شده عمو جان! همه مثل تو ساده لوح نیستند
بعد از نیمی از کشورهای دنیا نوبت به یک دشمن جدید رسیده .... بگو کل عالم امکان!!! از ازل تا به ابد!
خوب گناه نداريم ميدوني روزانه چند مرتبه لفظ دشمن به گوشمان ميخوره.
درود بر شما،این دیدگاه آلوده و دشمن سازی برای پوشش گذاشتن روی ضعفهای داخلی در همه امور وجود داره،خوب نگفتن کار امریکاست
ولی بعیدم نیست کار آمریکا ،انگلیس،شوروی ،المان ،کانادا ،بحرین،لهستان،هلند،و سایر رفقا باشه البته عادل فردوسی رو یادم رفت
اخه یکی نیست بگه از بس درایران با کمک بابا مسعودتان حق سایر تیمها را خوردید تقاس پس دادید توهم چرا ا
در تاثیرگذاری عادل فردوسی پور همین بس که رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام فارسی را از عنصر مفسدی همچون تتلو گرفت.
بله. این همه حدیث و روایت برامون نقل کردند راجع به ظن نیک داشتن به مردم و نگاه کردن به گناه خودت و چشم پوشی از گناه دیگران ولی در عمل حقد و کینه و بخل و حسد را ملاک کارهای خودشان قرار داده اند. بابا خودتان دارید از مدار اسلام و انسانیت دارید خارج میشید نه مردم ایران و مردم دنیا.
دشمن تراشی ساده ترین راه برای فرار از مسئولیت در این سالهاست
تنها کشوری هستیم که تمام ندانم کاری ها و ناتوانی ها را به خارجی ها نسبت می دهیم. فردوسی پور چکار کرده که علیرغم اقبال مردم صدا و سیما و شخص رییس شبکه سه از او بیزار است. این یعنی در کشور ما کوتوله ها همه کاره اند. در تمام نظر سنجی ها آقای فردوسی پور مورد تایید مردم است چرا صدا و سیما با آن ساز مخالف می زند. خوب وقتی شما او را طرد می کنی مردم در هر جای دیگر به او اقبال نشان می دهند . این بنده خدا هم که دشمن نیست. مایه تاسف است لج بازی صدا و سیما با مردم.
چه عجب واقعا
سلام.. واقعا لذت بردم از تحلیل منصفانه و منطقی. زنده باشید
قطع و وصل
حالا خوبه ما که رفتیم مشکلی نداشت
دست بردار از این نادان حساب کردن مخاطبین خودتان
در ضمن معلوم است خیلی س ختید که زیاد بیننده نداشت که این چیزها را می گویید
در ضمن حق پخش می‌خرند و نه مجانی!!
اخه یکی نیست بگه رشته حقوق چه ربطی به مدیریت شبکه ۳ و ریاست شورای سیاست گذاری ورزش صدا و سیما داره؟
طرف پسر باجناغ حداد عادله به نظر شما اگر یک ادم معمولی مث ما بود حتی با دکتری تخصصی هم می تونست تو این سن به این پست برسه؟ من میگم عدالت باید فقط شعار نباشه و این که اقای فروغی وقتی میبینی همه مردم ایران برنامه ۹۰ رو دوست دارن چطور به خودت اجازه میدی نظر همه مردم رو نادیده بگیری اگر این تکبر و خود برتر بینی که در قران گفته نیست پس چیه ؟ خدایی هم هست و حساب و کتابی ما که دستمون به جایی نمیرسه سپردیم به خودش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار