بازدید 12443

تخفیف ۹۰ درصدی روی کتاب در سایت کتاب ۲۴‏

کد خبر: ۱۰۲۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 20 December 2020

باتوجه به فراگیر شدن کرونا ، خرید اینترنتی کتاب نسبت به سایر روش های خرید گزینه بهتری است ، چون هم سلامتی شما کمتر به خطر می افتد و همچنین از طریق خرید آنلاین قطعا تجربه بهتری خواهید داشت. فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه  کتاب فعال میباشند و هرکدام دارای مزایایی میباشند اما باتوجه به زندگی امروزی همه افراد دوست دارند در سریع ترین زمان ممکن سفارش به دستشان برسد و با قیمت مناسب خرید کتاب را انجام دهند.

یکی از سایت های پیشرو برای خرید کتاب سایت کتاب 24 میباشد که سالهاست ید طولایی در زمینه کتاب و کتابخوانی دارد و با شعار "سریع ترین راه تامین کتاب" و با هدف "رساندن سریع کتاب ها به مشتری" فعالیت میکند. کتاب 24 اغلب کتاب هایی را که شما بخواهید در انبار خود موجود دارد و یا اگرهم ناموجود باشد برای شما خیلی زود تامین میکند ، سرعت تامین کتاب به قدری بالاست که تفاوتی با موجودی آن کتاب در انبار ندارد.

مزیت کتاب 24 درواقع سرعت بالای رسیدگی به سفارشات بعد از خرید کتاب است ، کتاب 24 در تهران رکورد تحویل کتاب در 10 دقیقه بعد از سفارش با مقصد پونک تهران را داشته است و درآماری جالب در شهرستان هم یک روز بعد از خرید سفارش به دست مشتری رسیده است و دائما در حال پایش و بهینه سازی روند سفارش است تا بتواند با کمک روش های هوش مصنوعی روز جهان زمان تحویل سفارش به مشتری را به حداقل ممکن برساند چون اعتقاد دارد سرعت تحویل در کنار قیمت مناسب و اصالت کتاب رسالتش است.

تخفیف 90 درصدی روی کتاب در سایت کتاب 24

در برخی از جشنواره ها کتاب 24 تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان صرفا "جهت حمایت از کتاب و کتابخوانی" در نظر میگیرد به عنوان مثال در آخرین جشنواره ای که در این سایت به مناسبت "جمعه طلایی تخفیف" در آذرماه برگزار شد برخی از کتاب ها با تخفیف 90 درصد برای مشتریان جدید در نظر گرفت ، شما میتوانید  پیگیرسایت کتاب 24 باشید چون در برخی مناسبت ها تخفیف بی نظیری را به صورت محدود مشاهده خواهید کرد.

دیگر سایتی که درزمینه خرید کتاب سال هاست فعالیت خوبی داشته است ، سایت شهر کتاب است که از دیرباز همه با آن آشنا هستیم و ابتدا با فروشگاه های فیزیکی و شعبات مختلف در سراسر کشور فعالیت داشته و اکنون درکنار کتاب های گوناگون ابزار های مختلفی را برای مشتریان فراهم کرده و واقعا شهر کتاب دریایی از کتاب های گوناگون است.

کتاب 24 تاکیدش همواره بر این است که کتابی که مشتری سفارش میدهد عینا همان باید به دستش برسد و برای همین موضوع نظارت دقیقی بر سفارشات دارد وهمیشه سعی بر این دارد کتاب ها را با سلامت کامل و بدون زدگی برای مشتری ارسال نماید.

چرا کتاب 24 از بهترین روش ها برای خرید کتاب است ؟

کتاب 24 با توجه به انبار هایی که در سراسر ایران دارد بخش زیادی از موجودی کتاب های ایران را پوشش میدهد و همچنین با کمک ناشران کتاب های چاپ شده کتاب های درخواستی شما را اگر تنها یک راهی برای تامین در ایران داشته باشد قطعا با پیگیری مداوم تامین میکند.

مزیت خرید کتاب از سایت کتاب 24

1-تحویل سریع کتاب از 15 دقیقه  بعد از خرید کتاب

2-اصالت کتاب

3-قیمت مناسب

4-تامین کتاب های ناموجود

مشاوره در خرید کتاب

یکی دیگر از مزایای ویژه خرید کتاب از کتاب 24 امکان ارائه مشاوره حرفه ای در زمینه انتخاب کتاب در حال حاضر برای کودکان به صورت محدود است. در این مشاوره شما سن و مقطع تحصیلی کودک خود را به مشاور اعلام میکنید و کتاب 24 بهترین کتاب های مناسب برای کودک شما را به شما معرفی میکنند و این روش مشاوره ای برای اولین بار در ایران در بستر آنلاین توسط کتاب 24 ارائه شده است.

همچنین سایت سی بوک یکی از سایت های موفق برای خرید کتاب میباشد و از بدو ورود در این سایت شما میتوانید حس خوب را از چینش جذاب صفحات دریافت کنید ، این سایت در سال 93 همانطور که صفحه اول سایتشان توضیح داده شده اقدام به تاسیس این مرجع فروش کتاب کرده اند و توانسته قدم های بزرگی را برای کتابخوانی بردارند.

کرونا و راه حل چالش خرید کتاب

از زمان پدیدار شدن ویروس کرونا مانند گذشته نمیتوان در فروشگاه ها به صورت حضوری قدم زد و بسیاری از روز ها تعطیل هستند و فعالیت ندارند. برای همین در این زمان بهترین گزینه برای خرید از طریق روش های اینترنتی است ، شما میتوانید به راحتی هرجایی که باشید از بین میلیون ها محصول به انتخاب محصول مد نظر خود بپردازید ، بررسی کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مزیت های خرید اینترنتی در زمان کرونا

1-عدم هزینه اضافی بابت رفت و آمد

2-مشابه تمام محصولاتی که حضورا شاید فرصت دیدنش نباشد.

3-مقایسه محصولات با یکدیگر

4-دریافت بازخورد ها و نظرات مشتریان قبلی

5-مشاهده امتیازات داده شده به محصول

6-خطر کمتر ابتلا به کرونا

سریع ترین روش خرید اینترنتی کتاب با کتاب 24

برای خرید کتاب از سایت کتاب 24 میتوانید همین حالا از طریق سایت اقدام کنید و یا با شماره پشتیبانی 24 ساعته 09999878271 در واتساپ ارتباط برقرار کنید و نام کتاب درخواستی خود را اعلام و در اولین زمان کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.

کتاب 24 در موضوعات مختلفی چون روانشناسی ، رمان ، آموزشی ، کمک آموزشی ، ادبیات ، ایران شناسی ، حقوق ، تاریخ ، اقتصاد ، آشپزی ، اسلام ، تاریخ جهان ، تاریخ ایران و ده ها موضوع دیگر برای شما میتواند خدمات ارائه دهد.

به عنوان مثال کتاب ملت عشق ، رمانی است که توسط الیف شافاک ، نویسنده ترک نوشته شده است ، این کتاب در مارس 2009 منتشر شد و در این سایت یکی از پرفروش ترین کتاب هاست.

منبع :
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Forty_Rules_of_Love

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها