بازدید 6956
۱

حاج رضایی: فینال آسیا نباید قله فوتبال ما باشد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 20 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشورمان درباره قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما باید کاری کنیم کشورمان به شکست خورردن در بازی‌های حساس عادت نکند. نزدیک به ۳۰ سال است که در جام باشگاه‌ها توفیقی نداشتیم با تیم‌های مختلف به فینال رسیدیم، اما متاسفانه شکست خوردیم.

وی ادامه داد: نباید عادت کنیم فینال مسابقات برای تیم‌های ما قله موفقیت باشد و در آن بازی‌ها شکست بخوریم.

حاج رضایی درباره فاصله فنی تیم پرسپولیس با حریف کره‌ای خود گفت: به اعتقاد من فاصله چندانی نداشتند، اما فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی که کمتر اشتباه کند بازی را پیروز می‌شود و هر سه گل این بازی نیز روی اشتباهات بازیکنان دو تیم به ثمر رسید.

حاج رضایی گفت: از زمانی که پرسپولیس به فینال آسیا رسید تازه مشکلات این تیم شروع شد، ابتدا آل کثیر محروم شد و بعد ۲ بازیکن اصلی دیگر این تیم، ۲ کارته شدند و بعد به دلیل مشکلات مالی نیز شجاع خلیل زاده را به تیم قطری فروختند.

وی ادامه داد: جنگ روانی که تیم النصر بر علیه باشگاه پرسپولیس با شکایات خود راه انداخته بود که آن هم مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرد. اما باید پرسپولیسی‌ها را تحسین کرد که علی رغم این مشکلات بازی خوبی را انجام دادند.

حاج رضایی درباره مقصر شناختن afc برای باخت پرسپولیس در فینال عنوان کرد: ما باید با مردم با صداقت صحبت کنیم، علت شکست ما در داخل کشورمان است و اگر کسی را مقصر بدانیم کاملا در اشتباه هستیم. ما اگر بخواهیم این مسائل را مطرح کنیم به مردم خودمان آدرس غلط دادیم.

وی ادامه داد: باید صداقت داشته باشیم و قبول کنیم که مشکلات ورزش ما در درون خودمان است.

حاج رضایی گفت: این شکست حسرت فینال را برای کشور ما بیشتر کرد، پیروزی در فینال آسیا می‌توانست باعث خوشحالی مردم کشورمان شود، ولی این پیروزی پیش نیامد و حسرت این موفقیت برای ما بیشتر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی حیف شد افسوس به خودمون باختیم ،البته خدا شانس بده به شرقی ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل