بازدید 4686

تداوم محدودیت‌های مقابله با کرونا در هرمزگان

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: محدودیت های مقابله با کرونا در استان متناسب با وضعیت هر شهرستان است و در هفته جاری نیز این محدودیت ها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷ 20 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سعید ناجی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون وضعیت شهرستان بندرعباس نارنجی و دیگر شهرستان های استان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند .

وی ادامه داد: بر این اساس در شهرستان بندرعباس، اداره های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

ناجی تصریح کرد: در شهرستان هایی که در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند کارکنان اداره های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره ها ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در شهرستان‌ بندرعباس، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و دو باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند و در سایر شهرستان‌های استان که در وضعیت زرد قرار دارند، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.

وی ابراز داشت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان بندرعباس و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ به سایرشهرها ممنوع است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروهای مشمول از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

ناجی بیان داشت: تمام مراکز آموزشی نیز در تمام شهرستان‌های استان هرمزگان، به‌ طور کامل تعطیل هستند و فقط کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

به گفته وی براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به در پیش بودن شب یلدا و ضرورت جلوگیری از تجمعات، در روز یکشنبه ۳۰ آذرماه، تمامی اصناف در همه شهرستان ها باید از ساعت ۱۸ تعطیل شوند و ممنوعیت تردد خودورها نیز از ساعت ۲۰ در تمامی شهرستان ها برقرار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم