بازدید 24041
۹

گزارشگر عربی: شیری فعلا به ایران نرو!

کد خبر: ۱۰۲۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 19 December 2020

گزارشگر شبکه الکاس بعد از اشتباه بد مهدی شیری به او توصیه بدی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دیدار برابر اولسان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد و از بالا بردن جام قهرمانی بازماند. مهدی شیری مقصر اصلی گل دوم اولسان بود. او یک اشتباه بچه‌گانه انجام داد و به حریف یک پنالتی بد داد.

گزارشگر شبکه الکاس بعد از بازی توصیه‌ای به شیری داشت. خالد الحدی گفت: به مهدی شیری توصیه می‌کنم که با هواپیمای تیم به ایران برنگردد. او بهتر است حداقل اکنون به تهران برنگردد و صبر کند یک هفته یا چند روز دیگر بعد از آن شرایط کمی بهتر شد به ایران برگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مسئولان و مقامات ایران در این چند سال بر سر فضای فرهنگی و مدیریتی ایران چه اوردند که حتی نسل جدید هم تصور می کنند همه دنیا مانند ایران بی حساب و کتاب است و براحتی می توانند با خطا یا حاشیه درست کردن و پرخاش و اتهام توطئه از مسئولیت خطاهای خود شانه خالی کنند و قطعا خود را محق بدانند و همه را تقصیر کار؟! کاری که بازیکن پرسپولیس در مشت کردن توپ انهم با وجود داور ویدیویی در هیجده قدم انجام داد و کاری که ملی پوشان ایران در بازی با ژاپن کردند و بجای بازی به طرف داور هجوم اوردند و ژاپن گل پیروزی خود را زد نشان از همین فضای بی در و پیکر خود حق مداری و خود مرکز بینی مسئولان ایرانی داره که به نسل جوان ایران هم متاسفانه سرایت کرده. مانند همه چیز فقط شعارش و حرفش را می زنیم ولی دریغ از عمل. بازی جوانمرده. روحیه پهلوانی. و.....
در ایران چه خبر است؟ این کاری که بازیکن پرسپولیس کرد و در برابر هزاران دوربین و البته دوربین داوری با مشت حماسه افرید فقط نشان می دهد که خیلی از نسل جدید در ایران ار دنیا خیلی بی اطلاع هستند و فریب تبلیغات را خوردند که از ایرانی زرنگ تر و مکار تر وجود ندارد و خارجیها خنگ هستند یا حساسیت نشان نمی دهند . البته این فقط در میان جوانان نیست. خیلی از دوستان و اقوام که جدیدا به امریکا مهاجرت می کنند تا به مشکلی برخورد می کنند می پرسند راهی نداره؟ حتما راهی داره که حل بشه! نمیشه کاری کرد؟ و.... چند وقت پیش دوستی از ایران امد و با وجود سابقه بیست ساله رانندگی در ایران دو بار در امتحان رانندگی اینجا رد شد. ازم پرسید نمیشه در نوبت بعدی یه بیست دلاری لای مدارک بزارم تا طرف قبولم کنه!!!! گفتم طرف ماهی چهار هزار دلار درامد داره انوقت می اید برای بیست دلاری تو همه زندگی و وجدان و اخلاقش را به خطر بیاندازه! واقعا در فضای دنیا به حاشیه دنیا رفتیم.
مشکلی نیس ما هواداران اینو درک می کنیم این کارا تو پرسپولیس عادیه پرسپولیس اگه تو محوطه جریمه توپ را با دست لمس کنه خطای بازیکن حریف رو میگیرن حالا اینبار داور اشتباه کرد چه ربطی به شیری داره؟
مهم نیست و بازی فوتبال با اشتباهات بازیکنان است.
مهم این بود که زحمت کشیدند و باکمترین پشتیبانی به فینال رسیدند.
امیدوارم سال دیگه جبران کنند. این تیم نفرات زیادی از دست داد که در فینال نبودشان محسوس بود.
چرا به توپ دست زد ؟؟؟!!!!
شیری هم مثل بقیه زحمت کشید . دستشان درد نکند . بازی هم برد و باخت دارد
کاری به نظر گزارشگر ندارم، ولی اشتباه احمقانه و بچگانه ای بود. فکر نکنم دیگه توی بازی محلات هم از این اتفاقات رخ بده! واقعا نمی دونم بازیکن به اصطلاح حرفه ای چرا هوز الفبای فوتبال را هم یاد نگرفته
اصلا اين گزارشگر عرب چكاره است كه شيري رو تهديد كرده فعلا كه پرسپوليس بالاتر از همه تيمهاي عربي است
آری پیشنهادخوبی است.!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار