بازدید 12106

کارشناس داوری: عملکرد داور فینال فاجعه بود

در این بازی ۴ صحنه حساس و مشکوک داوری وجود داشت که متاسفانه داور در ۳ صحنه به VAR مراجعه کرد. روی احمد نوراللهی VAR اعلام شد که اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده بود که داور بازی به بازبینی مراجعه کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 19 December 2020

حیدر سلیمانی در خصوص عملکرد تیم داوری قطری در فینال لیگ قهرمانان آسیا که با شکست دو بر یک تیم پرسپولیس برابر اولسان هیوندای کره جنوبی به پایان رسید، اظهار داشت: عملکرد کلی داور قطری بازی فاجعه بود. در این بازی ۴ صحنه حساس و مشکوک داوری وجود داشت که متاسفانه داور در ۳ صحنه به VAR مراجعه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سلیمانی افزود: زمانی که یک داور به VAR مراجعه می‌کند و در هربار تصمیمش از طریق VAR تغییر پیدا کند از اقتدار و قدرتش در زمین کم می‌شود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درخصوص صحنه‌های مشکوک بازی تصریح کرد: در نیمه نخست که تنها یک صحنه مشکوک بود که پنالتی به درستی با بازبینی اعلام شد. در نیمه دوم در دقایق ۶۴ و ۷۳ دو کرنر باید به نفع پرسپولیس اعلام می‌شد که داور به اشتباه توپ را به تیم کره‌ای داد.

سلیمانی در پایان گفت: در دقیقه ۸۴ نیز درمورد صحنه مشکوک بر روی احمد نوراللهی VAR اعلام شد که اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده بود که داور بازی به بازبینی مراجعه کرد. همچنین در دقیقه ۹۰ بازیکنان پرسپولیس به خطا در محوطه جریمه اعتراض داشتند و معتقد بودند که باید به نفع پرسپولیس پنالتی اعلام می‌شد، اما عبدالرحمان جاسم به درستی صحنه قبل از این صحنه مشکوک را خطا اعلام کرد و درصورتی که مهاجم پرسپولیس در بیرون از محوطه خطا نمی‌کرد در ادامه داور می‌توانست برای پرسپولیس پنالتی اعلام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار