بازدید 22067

چرا تاج با وثیقه سنگین از کشور خارج شد؟

طبق پیش‌بینی ها پرونده قضایی مهدی تاج و حیدر بهاروند درباره پرونده مارک ویلموتس، برای خروج از کشور این دو نفر دردسرسار شد. گویا این دو نفر بعد از حضور در فرودگاه متوجه شده‌اند که ممنوع‌الخروج هستند.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 19 December 2020

حیدر بهاروند و مهدی تاج، صبح چهارشنبه به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، ایران را به مقصد دوحه ترک کردند. پیش از این رسانه ها نوشته بودند که مهدی تاج به عنوان عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مراسم افتتاحیه ورزشگاه الریان دعوت شده است که طبیعی است برای فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در قطر می‌ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر بهاروند و مهدی محمدنبی هم به عنوان سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا راهی دوحه قطر شده‌اند.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، پرونده قضایی مهدی تاج و حیدر بهاروند درباره پرونده مارک ویلموتس، برای خروج از کشور این دو نفر دردسرسار شد. به نوشته روزنامه دولتی ایران این دو نفر بعد از حضور در فرودگاه متوجه شده‌اند که ممنوع‌الخروج هستند.
تاج و بهاروند به همین دلیل در نهایت مجبور شدند برای خروج از کشور، وثیقه سنگینی بگذارند تا بالاخره مجوز خروج بگیرند.

چرا تاج با وثیقه سنگین از کشور خارج شد؟

از همان ابتدا که خبر دعوت قطر از تاج برای حضور در مراسم افتتاحیه ورزشگاه مطرح شده بود، به نظر می‌رسید که این اتفاق، دردسر‌هایی به همراه داشته باشد و با مخالفت‌هایی همراه شود، اما در نهایت تاج و بهاروند با گذاشتن وثیقه مالی سنگین، مجوز خروج از کشور گرفتند تا خود را به مراسم دوحه و فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر برسانند.
تاج، بهاروند و نبی سه تماشاگر ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر هستند که با توجه به نزدیک بودن انتخابات فدراسیون فوتبال، معلوم نیست باز هم بتوانند در کنار یکدیگر مسابقه‌ای از تیم‌های فوتبال را به عنوان مسئولان فدراسیون تماشا کنند یا نه؟ آیا صدور حکم نهایی درباره پرونده مارک ویلموتس و احتمال محرومیت فوتبالی برای امضا کنندگان قرارداد ویلموتس، ادامه حضور تاج و بهاروند در فوتبال را در پی خواهد داشت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
بشینین تا برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
همه مسولان نظام چه راست و چه چپ همه و همه بجز اندكي استثنا مايه دار هستند
این وثیقه های سنگین ازچه منابعی فراهم شده؟اینهااونقدربی سروصدادرحاشیه موندگارمیشن که کلاهمه خلافکاریهاشون به فراموشی سپرده بشه..کاری که رسم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
,وثسقه سنگین از کجا آوردن ؟
غیر از اینه که بیت المال را قبلا چپاول کرده و خانه و املاک آنچنانی برای خود و ...
سعید
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
چون قوانین کشور سوپاپ خروجی فشار هوا داره! درسته که اگر گوشت هم رو بخورن ولی استخون های هم دیگه رو دور نمی اندازن
شما حساب کنید ایشون ماهی چقدر حقوق ومزایا گرفته وچقدر می شود بقیه را از کجا اورده و حتی گیرنده این وثیقه هم باید پاسخگو باشد چرا که اگر بنده حقیر بودم با پی پا از فرودگاه بیرون می انداختند چرا این همه تبعیض.
یعنی چقدر وثیقه؟؟
فردوسی پور را اخراج میکنند
تاج را با وثیقه آزاد میکنن
به خاوری میگن برگرد
چون قرار نیست برگرده و پول وثیقه هم میره توو جیب بعضیا به عنوان شیرینی
از هیکلش و قیافش می ریزه
حالا سیستم کشورداری همینه سازگار نیستید به سایر کشورها پناهنده شوید ودر اردوگاهای پناهندگان ناظر ویرانی کشورتان باشید
حداقل معادل خسارت ناشي از قرارداد ويلموتس كه به بيت المال تحميل شده ، مي بايست وثيقه مي گذاشت ، حالا چقدر وثيقه گذاشته ؟!! خاوري و شيخ الاسلامي و ..... چطور از كشور خارج شدن و هزاران ميليارد تومان پول مردم رو بردن ؟
مماشات و مصلحت اندیشی در همه امور
حامیان پرسپولیس هیچ مشکلی ندارن واسه هیچ کاری.... #هدایتی #رویانیان #تاج #بابک زنجانی(ب . ز)
اصلا با بودجه بیت المال رفته چه گلی سرش بزنه؟؟؟
شما از این همه بی قانونی .طرفداری از ادم های کثیف ومفت خوار مال مردم خوار خجالت نمی کشید.واقع نمی کشید ..چطور نمی کشید خجالت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی