بازدید 12845
۱
اشتباه عجیب داور در اخراج نکردن مدافع ذوب

استقلال بازهم در اصفهان نبرد و صدر را به قلعه‌نویی پس داد

رکورد ۱۴۰۰ روز بدون برد استقلال مقابل ذوبی ها در اصفهان همچنان تداوم یافت.عدم اخراج مدافع ذوب آهن در نیمه نخست اشتباه داور در این بازی بود
کد خبر: ۱۰۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 18 December 2020

تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در زمین تیم ذوب آهن به میدان رفت و با کسب تساوی و تنها یک امتیاز خارج خانه، صدر جدول را به تیم گل گهر پس داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان محمود فکری که امروز به عنوان صدرنشین لیگ در اصفهان به مصاف ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی رفته بودند، پس از نود دقیقه تلاش موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. به این ترتیب رکورد ۱۴۰۰ روز بدون برد استقلال مقابل ذوبی ها در اصفهان همچنان تداوم یافت.

شاگردان محمود فکری با این تساوی 12 امتیازی شدند و با توجه به برتری گل‌گهر سیرجان برابر شهر خودرو صدر جدول را از دست دادند. 

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، علی دشتی، میلاد جهانی، عرفان پورافزار، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (70 - دارکو بیدوف)، دانیال مومنی(70 - رضا حبیب‌زاده)، فرشاد محمدی‌مهر و محمد سلطانی‌مهر(57 - علی نبی‌زاده).

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ(69 - متین کریم‌زاده)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی (81 - فرشید باقری)، آرش رضاوند، وریا غفوری(81 - فردین رابط)، سبحان خاقانی (69 - مهدی قایدی) و ارسلان مطهری.

داور: مرتضی منصوریان

استقلال بازهم در اصفهان نبرد و صدر را به قلعه‌نویی پس داد

دو حادثه مهم این بازی ، مهار استثنایی رشید مظاهری در دقایق ابتدایی بازی روی تک به تک ذوب آهن بود که ناجی دروازه آبی ها شد و به این ترتیب چهارمین کلین شیت دروازه بان جدید استقلال هم ثبت شد.

همچنین در آخرین دقیقه از نیمه نخست داور مسابقه می توانست روی خطای مدافع ذوب آهن روی ارسلان مطهری در حالت تک به تک، این بازیکن را اخراج کند که تنها به دادن کارت زرد بسنده کرد.

این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان استقلال همراه بود چرا که ارسلان در موقعیت به ثمر رساندن گل قرار داشت اما پشت محوطه جریمه با تنه حریف متوقف شده بود.

مهدی قائدی در این بازی روی نیمکت نشست و از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد که تغییر چندانی در روند بازی ایجاد نکرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس میاد بساط صدرنشینی موقت همه تیمها رو جمع میکنه و خودش به تنهایی صدرنشین میشه درست مثل پنج سال گذشته (:
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست