بازدید 17602

تمرین عجیب سمیعی با بازیکنان پرسپولیس در دوحه

تمرین مدیرعامل در فوتبال حرفه ای روز دنیا چندان مرسوم نیست به خصوص اینکه تیم پرسپولیس فردا یک فینال در پیش دارد. تا حالا دیده نشده مدیرعامل یکی از تیم های سرشناس دنیا میان بازیکنان حرفه ای تمرین کند به خصوص اینکه سمیعی سابقه ای هم در فوتبال نداشته
کد خبر: ۱۰۲۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 18 December 2020

جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس که از حراست وزارت ورزش به این پست رسیده است، با لباس تمرین در اردوی دوحه و در تمرین قبل از فینال خبرساز شده است. مدیرعامل تازه سرخ‌ها که بیش از سه ماه از انتخابش در این پست نمی‌گذرد و طی این مدت حداقل از نظر مالی و پرداخت مطالبات به بازیکنان و تمدید قراردادها توانسته کارنامه مثبتی از خود به جا بگذارد، حضوری پررنگ در‌ اردوی دوحه داشته است.

پوشیدن لباس ورزشی و کری با اعضای کادرفنی، در فوتبال حرفه ای روز دنیا چندان مرسوم نیست به خصوص اینکه تیم پرسپولیس فردا یک فینال در پیش دارد. تا حالا دیده نشده مدیرعامل یکی از تیم های سرشناس دنیا میان بازیکنان حرفه ای تمرین کند به خصوص اینکه سمیعی سابقه ای هم در فوتبال نداشته است و حضور چندان جالب نبود. البته حتما او و نزدیکانش بحث روحیه و انگیزه به تیم را مطرح خواهند کرد که نمی تواند دلیل قانع کننده ای باشد.

البته این کار بین مدیران فوتبال ایران در رده باشگاهی سابقه دارد و فتح‌الله‌زاده نیز همراه استقلال لباس ورزشی می پوشید و در دروازه شیرجه می رفت. هرچند فتح الله زاده قبلا خودش بازیکن فوتبال در رده شهرستانی بوده است. همچنین علی کفاشیان در جام ملتهای آسیا هر روز لباس ورزشی می پوشید و اطراف زمین تیم ملی پیاده روی می کرد. کفاشیان هم در جوانی دونده حرفه ای و قهرمان کشور بود.

 

 

طاهری، گرشاسبی، عرب و رسول‌پناه چهار مدیر سابق پرسپولیس بودند که هر کدام برخلاف انتقاداتی که متوجه خود می‌دیدند توانسته بودند یک جام کسب کنند و در این میان گرشاسبی حتی همین جایگاه فینال آسیا را هم تجربه کرده بود. آیا سمیعی یکی از تاریخی‌ترین جام‌های پرسپولیس را در دوره مدیریتی خود در این تیم خواهد دید؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان