بازدید 28583
مشير، نوع فعاليت‌هايي كه براي ترويج حجاب و عفاف در جامعه انجام شده است را احساسي و مقطعي عنوان كرد و گفت: متأسفانه بعد از اجراي مقطعي برخي طرح‌ها در زمينه عفاف،‌ پس از آن توجه لازم صورت نمي‌گرفت كه در واقع اين نوع حركت‌ها به حجاب و عفاف صدمه مي‌زند.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵ 02 June 2010
مشاور امور بانوان شهردار تهران معتقد است بحث حجاب و عفاف در كشور دستخوش نوسانات بسيار زيادي شده است.

زهرا مشير در گفت‌‌وگو با فارس  در خصوص وضعيت حجاب و عفاف در جامعه گفت: بايد در اين زمينه برنامه‌اي اساسي تدوين شود.

مشير، نوع فعاليت‌هايي كه براي ترويج حجاب و عفاف در جامعه انجام شده است را احساسي و مقطعي عنوان كرد و گفت: متأسفانه بعد از اجراي مقطعي برخي طرح‌ها در زمينه عفاف،‌ پس از آن توجه لازم صورت نمي‌گرفت كه در واقع اين نوع حركت‌ها به حجاب و عفاف صدمه مي‌زند.

* عفاف و حجاب براي همه افراد جامعه است

مشاور امور بانوان شهردار تهران با بيان اينكه در راهبردهايي كه در بحث حجاب و عفاف داشته‌ايم دچار مشكل شده‌ايم، تأكيد كرد: حقيقت امر اين طور ديده مي‌شود كه در جامعه ما بحث عفاف و حجاب را فقط مربوط به زنان مي‌دانند در حالي كه بايد اين امر در كلان جامعه و براي همه افراد باشد.

وي ادامه داد: اين امر مورد غفلت واقع شده و از حجاب به حداقل‌ها اكتفا كرده‌ايم و در خصوص عفاف به آن چيزي كه خواسته اسلام و مسلمين است، آن طور كه شايسته است، نپرداخته‌ايم.

مشير، مسئله حجاب و عفاف را يك موضوع بسيار حساس و مهم دانست و گفت: بايد با اين مسئله به طور اساسي برخورد شود و با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق اقدامات خود را در جهت ترويج فرهنگ عفاف و حجاب پيش ببريم؛ اگر اين گونه نباشد به نتيجه مطلوب نخواهيم رسيد و فراز و فرودهايي كه در اين خصوص به وجود مي‌آيد به حجاب و عفاف كه مسئله مهم جامعه و اسلام به شمار مي‌رود، لطمه مي‌زند.

* بايد در مسئله حجاب و عفاف ريشه‌اي عمل كنيم

وي در ادامه اين مطلب خاطرنشان كرد: بايد در مسئله حجاب و عفاف، اصولي، ريشه‌اي و مبتني بر نياز جامعه و مباني اسلامي، اقداماتي كه در اين زمينه مي‌خواهيم انجام دهيم را سامان‌دهي‌ كنيم.

مسئول امور زنان سرپرست خانوار شهرداري تهران در خصوص تأثيرهاي ناشي از بي‌حجابي و بي‌عفتي بر فرد و جامعه گفت: در كشورهاي ديگر زناني كه نوع پوشش و رفتار خاصي را دارند از سطح معمول جامعه متمايز‌ هستند كه اين امر موجب مي‌شود كه مورد تعرض كمتري واقع شوند. در جامعه اسلامي ما نيز افرادي كه موازين اسلامي را رعايت مي‌كنند، در حقيقت به كسي اين اجازه را نمي‌دهند كه به حريمشان ورود پيدا كنند؛ همين امر موجب مي‌شود از امنيت بيشتري برخوردار شوند و جايگاه معمولي را كه در جامعه دارند، ارتقا دهند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۳
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
ما که چیزی از این صحبتها نفهمیدیم به جز حرفهای کلیشه ای.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
كاملا" موافقم
اگر شخصي حجاش را رعايت كند محال است شخصي به حريمش تجاوز كند
ولي متاسفانه برخي از خانم ها متوجه اين قضيه نيستند
ناشناس
|
Sri Lanka
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
رنگ سیاه برای چادر مناسب نیست.

این رنگ در اسلام هم مکروه می باشد.

لطفا رنگهای دیگری از جنس های موجود وارد نمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
حجاب اجباری هیچوقت به نتیجه نمی رسه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
تو قرآن اومده: «ولا اکراه فی الدین»
ولی انگار همه خوابیم!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
هیچ چیزی با زور عملی نخواهد شد بلکه بد تر هم میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
بابا بگین اصلا زنا از خونه بیرون نیان! بشینن با هوو هاشون غیبت کنن و سرگرم باشن(طرح چند همسری) اون وقت جامعه درست میشه!
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
همه از بزرگ و کوچک مدام از حجاب صحبت میکنند ولی بلاخره یکی یا مجلسیها تکلیف مردم را روشن نمیکنند که حجاب باید چی باشد و چگونه ؟ و در طول سالها مردم مانده اند معطل که بالاخره تکلیف چیست ؟ به اندازه تمام حومتیان و افراد انتظامی تعریفهای گوناگون است ! یکمرتبه بگویند حجاب با چادر اجباری است تا از این بازی مسخره مردم راحت شوند و تکلیف خودشان را بدانند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
چه اصراري براي حجاب وجود دارد؟
مگر كشورهاي آزاد مسلمان در دنيا را نميبينيد؟اگر در حجاب اختلاف است بگذاريد هركس به دين خودش باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
برای مسئله عفاف بیاییم با یک شرکت قرارداد ببندیم همه کارمندان زن شهرداری را مجبور کنیم از مانتو دوخته شده آن شرکت استفاده نمایند سپس پرسنل شهرداری بدلیل نامناسب بودن دوخت و جنس مانتو آن را به شکل دلخواه کوتاه و تنگ نمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
برادر یا خواهر نظر دهنده شماره 2. کی آخه به ما اجازه داده اگه کسی حجابش به قول شما کافی نبود به حریمش تجاوز کنیم. من یکی که طوری تربیت شدم که اگه لخت هم کسی کنارم رد بشه به حریمش تجاوز نکنم پس باید تربیت حق به جانب خودمون رو عوض کنیم. به جای اینکه متجاوز به حریم رو محکوم کنی نعل وارونه میزنی و طرف مقابلش رو محکوم میکنی؟ احسنت باباااا
tekrar
|
United States
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
حجاب اجباری هیچوقت به نتیجه نمی رسه.

لطفا رنگهای دیگری از جنس های موجود وارد نمایید.
ناشناس
|
France
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بابا برید درتونو بذارین دلمون میخواد بد حجاب باشیم که بگیم با شما ها نیستیم و مثل شما ها هم نیستیم
504
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
من نمیفهمم نماز نخوندنو غیبت کردنو زکات ندادن و ... جزای مدنی نداره اجباری توش نیست ولی حجاب اینقدر بحث بر انگیزه؟ یا علمای ما از یه قسمتی شون مشکل دارند یا کلا مساله سیاسیه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بنام خدا
نکات درستی را مطرح نموده اند واما درمورد نظراتکار بران محترم-یادمان باشد که شعار مادر انقلاب این بود که "خواهرم چادر مشکی تو از خون سرخ من رنگین تر است -دیگر اینکه بی ججابی یا بهتر بگویم کج حجابی خانم ها از بی غیرتی مردان است و اینها برای ...خودشان است که اینگونه اجازه می دهند همسرانشان ویا محارمشان در اجتماع ظاظر شوند و خانم های اینگونه ای هم خیال می کنند که آزادند در حالی که واقعا" آزادی خود را سلب کرده و خود را در معرض تیر بلا قرار داده و خود خوب می دانند که همیشه عاقبت این کارها خوب نخواهد بود ولذا کمی تفکر لازم است !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
احسنت
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
چرا بین یک میلیارد و هفتصد مسلمان در جهان و شش میلیارد انسان در دنیا فقط حجاب برای هفتاد میلیون مسلمان (ما ایرانی ها) اجباری است ؟!
خواهشمند است جواب عاقله پسند بدهید.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بی حجابی با بی عفتی معناش یکی شده؟؟؟ یعنی نمیشه یکی با حجاب باشه ولی بی عفت باشه؟؟؟؟ مسخره بازیه حرفاتون
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
حجاب اجباری همان کشف حجاب است و برگشت پذیر. چرا فکر می کنید انسان بالغ حق ندارد تصمیم بگیرد که مویش را دیگران ببینند یا نبینند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
ای بابا شما با حرف هیچی درست نمیشه
مسئله حجاب و عفاف رو خیلی راحت میشه درست کرد ولی مثل اینکه یه عده به همین وضع راضین و اگر حجاب درست بشه منافعشون در خطر می افته پس تا میتونن سنگ اندازی میکنن.
راستی ما این همه نظر میدیم چرا نمیذارین تو سایت؟ چرا با نظرات سلیقه ای برخورد میکنین؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
باید ریشه یابی و عوامل موثر را پیدا کرد
صرف گفتن و یا اجبار دردی را دوا نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
لطفاً جلوی چشم چرانی اکثر مردان را که حتی از زنان محجبه هم نمی گذرند را هم بگیرید .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
گشت ثار الله - بهدش جند الله بعدش ار شاد بعدش ... بابا ماها همه مسلمانیم و تابه قوانیین اسلامی اما شماها در این بخش اشتباه عمل کردید مگر در کشور های اسلامی دیگر گشت هست که بگن اوهوووی چرا موهات بیرونه ؟ امامسلمان هستند و مگر در مالزی - سوریه لبنان فلسطین زورکی اینمسائل اجرا میشه ؟ کار فرهنگی میخواد بابام جان نه پلیسی اینطوری فساد رو میکشانید داخل منازل و انجا هم تخریب میشه شما اگه میخواهید پلیس در خیابان باشه خوب باشه ما هم استقبال میکنیم موجب امنیت میشه اما پلیس برای حجاب نتیجه عکس داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
كي گفته رنگ سياه حجاب از نظر اسلام با رنگهاي كه در جامعه انگشت نما نشي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
چرا فکرمی کنید شما باید برای مردم چهارچوب حجاب را تعیین کنید. هیچ جای دنیا چنین رسمی وجود نداره که بخوان بزور حجاب سر مردم کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
چرا فکرمی کنید شما باید برای مردم چهارچوب حجاب را تعیین کنید. هیچ جای دنیا چنین رسمی وجود نداره که بخوان بزور حجاب سر مردم کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
ايا بهتر نيست از رنگهايي براي حجاب استفاده شود كه خداوند متعال براي گلها وگياهان زيبا استفاده فرمودند . ايا در كل جهان شما گل وگياه سياه وقهوه اي بد رنگ ديده ايد؟
ناشناس
|
Afghanistan
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بحث درست کردن حجاب خیلی ساده است.لازم نیست اسم حجاب را بیاورند. اکثر جوانان بدنبال مد روز هستند. اگر برنامه ای تدوین شود که هنرپیشه ای زن, بازیگران تئاتر و تلویزیون , خوانندگان لباسهایی که هم زیبا باشد و هم شرایط حجاب اسلامی را داشته باشد خواهید دید که در کمترین زمان اکثر جامعه برای عقب نماندن از مد از لباسهای شبیه آنها استفاده خواهند کرد. مهم این است که ظاهرا اعتقاد و برنامه ای در این خصوص از طرف نظام وجود ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
مرا ببخشید حجاب ابزاری جهت کنترل اوضاع می باشد بهانه ای جهت حضور نیروی انتظامی درخیابان
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
موافقم، حجاب اجباری به نتیجه نمیرسه! هرکی بخواد حجاب بگیره، هرکی هم نخواد امنیت داشته باشه حجاب نگیره، دردسرشم پای خودش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
با آخرین نظر موافقم
ترکیه رو ببینین
هر زنی که اونجا حجاب ببنده یه حجاب درست وحسابی میبنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بابا شاید یکی نحواد بره بهشت چه اصرایه آخه. تعجب مب کنم از اینکه اینها به خودشون اجازه می دن تو خصوصیترین مسائل مردم هم دخالت کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
101دلیل برای بی حجابی است یکی از انها اقایان هرزه نگاه ومردان بی حجاب چشم هستند
ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
در وضع قوانين برابر نيز بايد به زنان بها داد نه فقط در مسئله عفاف و حجاب .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
من چادری کاملم ولی دراین چند سال اخیر حتی من و دوستانم هم از امنیت اجتماعی برخوردار نیستیم قبلا کسی به ما تعرض ومتلکی نمی انداخت ولی حالا....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
چادر بهترین نوع حجاب و نشانه ملی ماست رنگی مشکی چادر مکروه نیست نظر مراجع را بخوانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
فکر میکنم چادر،مقنعه و روسری سبز بهترین گزینه باشد. خواهش میکنم به این پیشنهاد بنده فکر کنید و آنرا به گوش مسئولان وزارت ارشاد،نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی برسانید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
مگه اون دختری که چند سال پیش با 2 نفر در یک دکه درگیر شد و مرتکب قتل غیر عمد شد و بماند که خودش به قصاص محکوم شد, چادر سرش نبود؟تونست اجازه نده که کسی به حریمش وارد نشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بابا پدر اين مردم رو درآوردين هر روز يه چيزي رو علم مي كنيد آخه حجاب زوركي به چه دردي مي خوره كسي كه با چادر بي حجاب تره چه فايده اي داره؟ واقعا مسخرشو درآوردين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
حالا چطور شد ايشون يادشون افتاد اظهار نظر بفرمايند. انشاا... كه هيچ ربطي به رياست جمهوري دوره بعد آقاشون نداره!!!!!!!!! نه نداره !!!!!!!!!
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
ای بابا بعد از این همه سال یعنی هزار و خورده ای سال هنوز در مورد حجاب به نتیجه نرسیده اید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
اگر بعد از انقلاب مردم را در مسائل دینی از قبیل حجاب نماز خمس روزه مثل قبل از انقلاب ازاد میگذاشتند و به فرمایش خداوند تبارک و تعالی در قران که"لا اکراه فی الدین"عمل میکردند خود مردم تمایل شدید به رعایت اینگونه مسائل داشتند ولی به دلیل فشار و اجبار برای لجبازی هم شده الان مخا لفت میکنندو بدانید با زور کسی ایمان نمی اورد ایمان یک امر شخصی است رابطه انسان با خدای خودش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بگذارید مردم آزادانه نوع پوشش خود را انتخاب کنند... این اجبار است که همیشه نتیجه ی عکس دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
من آخر نفهمیدم،دقیقاً کجای اسلام گفته به زووووور مردم بگیرین بزنین که مسلمون شن و حجاب داشته باشن،
هر کی تو گور خودش میخوابه،به بنده و شما چه آخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
خانم های ایرانی فقط بلدند حرفهای آقایان را بلغور کنند.
وای خانمها بیایید حجاب داشته باشیم نکنه آقایون ه ی ز به گناه بیفتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
این چیزا زمان پیامبر هم اجباری نبوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
شهرداري هم خانوادگي اداره ميشه؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
همه این بی حجابی ها نتیجه اجبار در حجابه.به سوریه نگاه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
دوره گرفتن و بردن و اجبار تمام شده
بابا جان یکی می خواد حجاب داشته باشه یکی نمی خواد
چرا اینقدر زور می گید...
یک دوربین بردارید برید اروپا یا آمریکا که حجاب اجباری نیست ببینید اونجا مزاحمت زیادتر یا اینجا . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
ما با چادر و حجاب کامل هم که منتظر ماشین می ایستیم به دور از هرگونه تبرج( در شهر مقدس قم ) از مزاحمین در امان نیستیم!
ندا
|
United States
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
آقای رئیس جمهور قول داده بودند که با فرهنگ برخورد پلیسی نشود و اگر مشکلی بود با مردم در میان می گذارند !
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
باید ازادی برای انتخاب وجود داشته باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
"در كشورهاي ديگر زناني كه نوع پوشش و رفتار خاصي را دارند از سطح معمول جامعه متمايز‌ هستند كه اين امر موجب مي‌شود كه مورد تعرض كمتري واقع شوند."
یعنی چی؟یعنی باید برای بی حجابا شهر ک درست کنیم؟
اونوقت همه شهرک نشین میشن..
همش کارهای مقطعی.
چرا به کسی اجازه تحقیق تو این زمینه داده نمیشه.
mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
سئوال اینجاست که حجاب یعنی فقط پوشش ظاهری و عفاف یعنی فقط رعایت ظاهری رفتار ؟ یا آنکه ریشه حجاب که حجب و حیاست در کل وجود و رفتار انسان و ریشه عفاف که عفت و حیا است در کل گفتار و رفتار انسانها بایستی وجود داشته باشد تا نیاز به اجبار و تهدید نباشد ، حال وقتی عمده ای از قشر تاثیرگزار جامعه بصورت روزمره از گفتن دروغ و کتمان حقایق امتناع نمیکنند یعنی حجب گفتار و حیا در رفتار ندارند و با عمل و رفتارشان امنیت فکری از جامعه سلب میکنند صرف پوشش ظاهری برای جامعه کفایت میکند ؟ آیا کسی که مرام و منش تخلف داشته باشد زیر پوشش ظاهری و ضخیم راحتتر نمیتواند به مقصود برسد ، اینجاست که فرمایش چند روز قبل حضرت آیت الله جوادی آملی مصداق پیدا میکند که اولیاء صالح جامعه را صالح میکنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
حجاب اجباري يك توهين بزرگ به همه نه تنها خانم هاست
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
اگر قلب شما از حجاب برخوردار باشد دیگر نیاز به اینهمه تعبیر و تفسیر نیست تا چشمان ما آلوده است و تزکیه از درون
رخ ندهد راهکارهای اینچنینی به بن بست میرسد.
تزکیهٌ نفس با پوشاندن چادر و چاقچور به تنهائی حل مشکل و معضل اجتماعی نخواهد شد. تا زمانیکه دلها بیمار و چشم درون آلوده و ناپاک است تغییر ضاهر قضیه فقز رونمائیست ودر حالیکه ریشه بایستی از دل این خاک مریض و ویروس زده آزاد شود سپس میتوان به ضواهر امور پرداخت

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
در قرآن آمده مومنين (نه كافرين يا منافقين و نه حتي مسلمين)حجاب داشته باشند تا از ديگران شناخته شوند و مورد اذيت قرار نگيرند. لطفا يك آيه يا حديث بياوريد كه حجاب براي همه اجباري باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
هیچ چیزی زوری نمیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
همسر دکتر قالیباف، مسئول امور زنان سرپرست خانوار شهرداري تهران و مشاور امور بانوان شهردار تهران.
جالبه! مگه نه؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
رنگ مشکی زیباترین رنگ برای چادری است که یک زن در جامعه می پوشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
بجای این حرف ها از حرکت توهین آمیز پلیس کمی انتقاد کنید. چرا هیچ کس حرف دل مردم را نمی زند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
به عنوان یک زن با نظر دوم مخالفم! حتی اگه با بهترین حجابم بری بیرون از شر متلکها در امان نیستی در ضمن متلک هابعضی وقتا جنبه توهین آمیز دارن همش کلمات تعریف و تمجیدی که نیست.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
كاملا" موافقم
اگر شخصي حجاش را رعايت كند محال است شخصي به حريمش تجاوز كند
ولي متاسفانه برخي از خانم ها متوجه اين قضيه نيستند

اشتهای افراد ناباب برای مردم آزاری زیاد شده چادری و غیر چادری هم نمی شناسند. جلوی ناباب ها را هم بگیرید
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
kilid search
برچسب منتخب
کروناویروس نوروز 99 جهش تولید مناجات شعبانیه روز جمهوری اسلامی