بازدید 21437

کیهان این بار به پیمان معادی حمله کرد!

روزنامه کیهان به کمک جشنواره فیلم برلین برای ساخت فیلم جدید پیمان معادی واکنش نشان داد و به این بازیگر و کارگردان سینمای ایران حمله کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 15 December 2020

به گزارش تابناک، کیهان نوشت: در حالی که جشنواره فیلم برلین طی سال‌های اخیر از هر فرصتی برای تبلیغ و فضاسازی ضدایرانی استفاده کرده، اکنون قصد حمایت مالی از یک فیلمساز ایرانی را دارد!

این جشنواره که با سیاست‌های استعماری خودش، در دوره‌ای برای یک مجرم ضدامنیتی در ایران، صندلی خالی تعیین کرد و در دوره‌ای دیگر، هیچ فیلمی از سینماگران کشورمان را نپذیرفت، این‌بار با اهداف سیاسی قصد حمایت از سینماگری را دارد که طی سال‌های اخیر در پروژه‌های ایدئولوژیک سینمای غرب همکاری کرده است.

پیمان معادی که چند سال است در پروژه‌های به لحاظ کیفی درجه سه، اما از نظر محتوایی، دارای رویکرد سیاسی و ایدئولوژیک سینمای غرب بازی کرده است، این‌بار با حمایت مالی یک جشنواره سیاسی و ضدایرانی، فیلم می‌سازد!

صندوق سینمای جهان جشنواره برلین (WCF) فهرست ۱۲ پروژه از کشور‌های مختلف را که شامل دریافت کمک مالی می‌شوند، اعلام کرد. نام فیلم جدید پیمان معادی نیز در این فهرست دیده می‌شود. معادی سال گذشته در فیلم سیاسی «شش زیرزمینی» بازی کرد؛ یک فیلم ضعیف که در جهت پروپاگاندای نظامی و سیاسی کاخ سفید ساخته شد؛ و جشنواره فیلم فجر را هم در جهت سیاست‌های دولت‌های غربی علیه ایران، تحریم کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۶
دم معادی گرم .....
دقیقا کی گفته آقای معادی فیلم‌های درجه سه بازی کرده این چند سال؟ خیلی دوست دارم ببینم معیار روزنامه کیهان برای نظر دهی چی هست؟ تیم تخصصی دارن توی زمینه سینما یا فقط از اروی بغض و کینه صحبت میکنن؟
این هم به افتخارات آقای معادی اضافه شد. کلا اینجور برخوردها از طرف کیهان خودش یه جور افتخار محسوب میشه و نشون میده راهتو داری درست میری.
كيان جان از پوست خودت بيا بيرون تنها شما نيستيد كه مي فهميد دوران خاله زنك بازي تمام شده بي خيال ديگه كسي مونده كه بهش گير نداده باشي خجالت هم خوب چيزيه
کیهان هنوز کسی میخونه ! فکر کردم تا حالا جمع شده
کیهان فقط تو خوبی.اونم همه می دونن برای چی
همه می دانند سینمای آلمان سیاسی است و 90 درصد آن هم در ضد ایران
بارها گفته شده سینمای ایران برخلاف سینماهای دنیا علیه کشور است
خخخخه
تابناک تو چرا این کلمه را در مورد کیهان بکار میبرید .کیهان این بار......حمله کرد،این ازسر نفاق تو که نیست انشاالله
کیهان اینجا کیهان انجا کیهان همه جا
یپمان معادی به نظر من بهتر در فیلم های روسی بازی کنه تا کیهان هم یاری کنه
کیهان به کی غیر رهبری حمله نکرده حتی به مرجع عالم تشیع نیز حمله کرده
يه جوري نوشته ايد حمله کرد که فکر کردم با چماق و بيل افتادن به جونش. کيهان يک انتقاد هوشيارانه کرده و انتقادش هم کاملا کاملا به جاست. البته نظر نهايي را بعد از آشکار شدن محتوا و موضوع مي توان کرد. فرانسه که جز خيانت از او نديده ايم چه خيانت سياسي، چه فرهنگي، چه پزشکي و دارويي و بهداشت، چه شده حالا حامي شده. آيا از کارگرداني مجيدي هم حاضر است حمايت بکند.؟ نه! بلکه حتي فيلم او را به جشنواره نمي پذيرد.
جایی و کسی در دنیا نیونده که کیهان بهش حمله نکرده باشه
اگر کیهان گفت بده پس ختما دزسته شک نکنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی