بازدید 6343

فکری: شانس آوردیم توپ شهرخودرو به تیرک خورد

کد خبر: ۱۰۲۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 13 December 2020

سرمربی استقلال بعد از پیروزی مقابل حریف مشهدی، از بازی تیم مهدی رحمتی تعریف و تمجید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: جا دارد هم از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم و به مجموعه تیم تبریک بگویم که زحمات زیادی می کشند که تیم را سروشکل می‌دهند. در مجموع بازی قشنگی از طرف هر دو تیم صورت گرفت. در هر دو  نیمه بازی جوانمردانه ای شد که هر بیننده از از تماشی آن لذت می برد. خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و جا دارد به تیم شهرخودرو هم تبریک و خسته نباشید بگویم و امیدوارم در بازی های آتی موفق باشند.

وی در خصوص عملکرد تیم شهرخودرو گفت: بازی خیلی خوبی از سوی دو تیم انجام شد.  هم قبل از 10 نفره شدن و هم بعد از 10 نفره شدن بازی زیبایی انجام دادند و خیلی خوب بازی کردند و ما را اذیت کردند. ما یکی دو موقعیت داشتیم که می شد گل شود ولی این اتفاق نیفتاد. شاید هم ما خوش شانس بودیم که تیر دروازه اجازه نداد آنها به گل برسند. حریف تیم خوبی بود و مربی جوانی دارد که افراد با تجربه ای کنار او حضور دارند. مطمئنا این تیم می تواند جزو تیم های خوب و بالای جدول باشد.

فکری در خصوص وضعیت مصدومیت محمد نادری نیز گفت: در حال بررسی هستیم و قرار است فردا از زانوی وی عکس بگیریم تا ببینیم چه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان