بازدید 8658
۱

همسر حجازی: چه اشکالی دارد پرسپولیس قهرمان آسیا شود

کد خبر: ۱۰۲۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 13 December 2020

بهناز شفیعی می گوید بعد از 9 سال از درگذشت ناصر حجازی هنوز هم دوستدارانش مثل روز اول به یاد او هستند و محبوبیت او در اذهان عمومی نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، صحبت های همسر مرحوم ناصر حجازی بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی را می خوانید:

همسر مرحوم حجازی در ابتدا گفت: امروز تولد ناصر است و برای من، آتیلا و آتوسا خیلی سخت است.  نمی خواهم بگویم در زمان خودش تولد آنچنانی می گرفتیم  ولی به هر حال چند نفر از دوستانش می آمدند و  دور هم جمع می شدیم و یک کیک کوچک و یک جشن کوچک می گرفتیم ولی الان متاسفانه کنار ما نیست و این خیلی برای ما سخت ولی چاره ای نیست. این هم تقدیر ما بود تا پارسال که هنوز ویروس کرونا نبود تمام هوادارانش و فامیل های خودم سر خاک جمع  شدیم.

بهناز شفیعی افزود: تولد پارسال ناصر هم خیلی خوب بود و کیکی که عدد 70 بود توسط هوادارانش طراحی شده بود و بر سر مزارش آورده بودند و در این 9 سالی که ناصر نیست ما هر سال تولد گرفتیم. جا دارد از هوادارانش تشکر کنم که در این 9 سال من و خانواده ام را تنها نگذاشتند چه برای تولدش چه سالگردش. امسال به خاطر ویروس کرونا من در اینستاگرام خواهش کردم که کسی بر سر مزار نیاید چون الان موقعیت خیلی بدی است و من دوست ندارم به خاطر تولد جان کسی به خطر بیفتد و تقاضا می کنم کسی نیاید. با اینکه می دانم چقدر دوستش دارند و انگار که آقای حجازی همین امروز فوت شده آنقدر که من پیام دریافت کردم و در این دو سه روز اخیر آنقدر جواب تلفن خودش و خود را دادم که هواداران جویای مراسم بودند و از شهرستان ها مختلف تماس گرفتند که من گفتم در این وضعیت خطرناک است.

همسر مرحوم حجازی گفت: نبود ناصر برای من خیلی سخت است. به هر حال وقتی یک آدم 40 سال کنار کسی زندگی می کند و وقتی ناگهان می بینی آن طرف دیگر نیست خیلی آدم شوکه می شود. مدام به من می گفتند بگذار چهلم بگذر، سالگرد بگذرد، دو سال بگذرد بهتر می شود اما این طور نشد و بدتر هم شد. متاسفانه هیچ فرقی نکرده و درست انگار دیروز فوت شده و برای ما غمش تازگی دارد.

همسر زنده یاد حجازی درباره اختلافات استقلالی ‌ها در صفحات مجازی گفت: من همه بازی های استقلال را می بینم امیدوارم روز به روز بهتر شود و از این اوضاع بیرون بیاید. تیم های بزرگ در همه جا دنیا حاشیه دارند و اگر این حاشیه ها جمع شوند و تمرکز بچه ها روی تمرین و تیم باشد خیلی بهتر است. همیشه ناصر اعتقاد داشت دعواهای خانوادگی باید در داخل خانواده حل شود. مثلا زن و شوهری که با هم اختلاف دارند نباید بروند همه جا بگویند. متاسفانه وقتی من فضای مجازی را باز می کنم مدام اختلافات را می بینم اگر هر اختلافی در باشگاه حل شود و به بیرون درز پیدا نکند بهترین حالت در یک تیم است. متاسفانه در استقلال اینگونه است که هر کسی از دیگری شکایت می کند و یا با دیگری اختلاف دارد. این باعث می شود روند پیشرفت یک تیم عقب بیفتد. امیدوارم روزی برسد اختلافات درون باشگاه حل شود و 8 هفته طول می کشد استقلال جا بیفتد زیرا این تیم در کادر فنی و بازیکنان دچار تغییر و تحولات بوده است. به امید خدا روز به روز بهتر شود و ما شاهد پیروزی ها و قهرمانی های استقلال باشیم. در هر صورت من 45 سال است با استقلال هستم و با ناصر بودم و این تیم را خانوادگی دوست داریم و آرزوی سربلندی اش را داریم.

بهناز شفیعی درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در خصوص حضور پرسپولیس در فینال آسیا باید بگویم که ما باید به دید ملی به این بازی نگاه کنیم و در اینگونه بازی ها رنگ معنایی ندارد و بازیکنان پرچم مملکت ما را بالا می برند. شما اگر مملکت تان را دوست داشته باشی برایت فرق نمی کند چون مثل بازی تیم ملی است، وقتی ما در آسیا بدرخشیم و مطرح شویم آن موقع دیگر بحث رنگ ها کنار می رود. این موضوع آبروی مملکت ما است چه اشکالی دارد پرسپولیس قهرمان آسیا شود؟ اتفاقا خیلی هم خوب است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر خان همیشه برای ما زنده است
او از رنگ ها عبور کرده و اختصاص به استقلال ندارد
مثل مرحوم پورحیدری
و خیلی های دیگر که هستند و خدا نگهدارشان باشد
مثل پروین که فقط متعلق به پرسپولیس نیست
خد ناصر خان را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده به ویژه همسر او صبر عطا کند
من پرسپولیسی هستم و استقلال تیم دوم من است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار