بازدید 16116

نامه نوجوان ۱۶ ساله به روزنامه جمهوری اسلامی

در پی انتشار یادداشت مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی، نوجوان ۱۶ ساله علاقمند به فرهنگ دفاع مقدس به ان روزنامه پاسخ داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 12 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از خوزنا، متن نامه نوجوان ۱۶ ساله دوستدار فرهنگ دفاع مقدس خطاب به مدیریت روزنامه جمهوری اسلامی به این شرح است:

به نام خدا
خدمت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجری
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی
با سلام
ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی، به استحضار می‌رساند اینجانب امیرعلی فراهی شانزده ساله نوه شهید فراهی هستم؛ من تولید کننده کلیپی هستم که در شماره ٩٩/٩/٢٢ روزنامه جمهوری اسلامی به آن اشاره شده و کلیپ من را نشانه کاندیداتوری قطعی دکتر محسن رضایی دانسته و انتقاداتی را به کلیپ من و کاندیداتوری احتمالی ایشان مطرح کرده اید!
همانگونه که جنابعالی بهتر در جریان هستید، در چند وقت اخیر حملات بسیاری از سوی بی بی سی و دیگر رسانه‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون لندن نشین به آقای دکتر رضایی فرمانده پدر بزرگ شهید من صورت گرفته است. قطعاً هدف اصلی این حملات، مخدوش کردن چهره این سرباز انقلاب اسلامی و ملت ایران است.
کلیپ اشاره شده، در راستای معرفی خدمات چهره‌ای است که سال‌های متوالی عمر و جوانی خود را در راه حفظ ایران و اسلام صرف نموده است.
من و چند نفر از دوستانم به فکر تولید این کلیپ افتادم، چون از یک طرف حملات متعدد بی بی سی به فرهنگ مدیریتی دفاع مقدس را می‌دیدیم و از طرف دیگر حمایتی از طرف رسانه‌های رسمی ندیدیم و دکتر رضایی هم دفاعی از خود در برابر حملات ناجوانمردانه بی بی سی و ضدانقلاب نکرد.
قطعاً همانطور که در پیج خود در اینساگرام نوشته ام، فعالیت ما خودجوش و بدون هیچگونه وابستگی به ایشان و دفتر و یا تشکیلات ایشان و برآمده از علاقه‌ی شخصی ما به شخصیت جامع، کارنامه ارزشمند و برنامه‌های خوب آقای دکتر رضایی است که خوشبختانه مطلب روزنامه شما اگرچه قدری یکطرفه و غیرمستند بود، ولی به خواست خدا، به دیده شدن کار ما و شنیده شدن صدا و دغدغه کمک کرد امیدوارم خداوند به شما توفیق بدهد که با رعایت انصاف و اعتدال و تحقیق پیرامون جنبه‌های مختلف موضوعاتی که می‌نویسید، معرفی خوبی از "جمهوری اسلامی" برای ما نوجوان‌ها و جوان‌ها باشید.

گفتنی است روزنامه جمهوری اسلامی مورخ ۱۳۹۹/۹/۲۲ در یادداشت خشمگینانه‌ای انتشار کلیپ چند نوجوان در اینستاگرام را به دکتر رضایی نسبت داد و آن را نشانه کاندیداتوری وی دانست و همسو با بی بی سی به هرگونه احتمال کاندیداتوری وی حمله کرد.
نامه نوجوان ۱۶ ساله به روزنامه جمهوری اسلامی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست