بازدید 7140

پیکان پنالتی خراب کرد و به آلومینیوم مساوی داد

آلومینیوم اراک یک پنالتی توسط امیر روستایی از دست داد تا یک شانس خوب را برای پیروزی مقابل پیکان و صعود در جدول رده‌بندی را از دست بدهد.با این نتیجه پیکان با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت
کد خبر: ۱۰۲۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 12 December 2020

تیم پیکان که روند خوبی با تارتار در لیگ بیستم داشت و می توانست با شکست آلومینیوم اراک در دیدار خانگی به صدر جدول صعود کند، اسیر گل نزنی مهاجمانش شد و امروز به تساوی رضایت داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیکان و آلومینیوم اراک امروز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر بیستم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پیکان یک پنالتی توسط امیر روستایی از دست داد تا یک شانس خوب را برای پیروزی مقابل اراکی ها و جهش روحیه بخش در جدول رده‌بندی از دست بدهد.

با این نتیجه پیکان با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با ۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند. در این دیدار محسن ربیع‌خواه، هافبک آلومینیوم اراک دچار مصدومیت شدیدی شد که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. در دقیقه 43 مربیان آلومینیوم نسبت به اعلام آفساید حامد پاکدل که در موقعیت تک به تک در صحنه مشکوکی قرار گرفته بود، اعتراض شدیدی به داور کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها