بازدید 18086

رای ۳برصفر پرسپولیس در کمیته‌انضباطی منتظر اسناد

کد خبر: ۱۰۲۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 12 December 2020

سازمان لیگ فوتبال ایران، صبح امروز (شنبه) اعلام کرد دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونا لغو شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نکته جالب در خصوص تیم ذوب آهن این است که دیدار سبز‌ها مقابل شهرخودرو با وجود ۱۷ بازیکن کرونایی برگزار شد، زیرا ذوب آهن برای ۳۶ بازیکن کارت بازی گرفته است و طبق قانون می‌توانست با ۱۱+۵ بازیکن در زمین حاضر شود.

طبق دستورالعمل برگزاری بازی‌ها در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ که در تاریخ ۱۰ آبان‌ماه از سوی حیدر بهاروند به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شده، در ۶ بند تمام شرایط و شیوه نامه‌های بهداشتی توضیح داده شده است که در برخی بند‌ها نیز حساسیت زیادی وجود دارد.

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب آهن جزء بازیکنانی بود که تست کرونای او مثبت شده بود و باید ۱۴ روز وارد قرنطینه می‌شد و طبق شیوه نامه ها، یک بازیکن با سابقه ابتلا به کرونا زمانی می‌تواند به تمرینات و مسابقات بازگردد که ۲ تست منفی متوالی داشته باشد؛ اما حدادی‌فر با اولین تست منفی به تمرین ذوب‌آهن بازگشت و دومین تست او نیز مجددا مثبت بود. به همین دلیل، بازگشت حدادی فر به تمرینات با توجه به رعایت نشدن دستور العمل بهداشتی، تخطی از قوانین محسوب می‌شود.

حالا احتمال دارد نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود. خبرنگاران در این رابطه پیگیری کرده اند و متوجه شده‌اند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتظر مستندات و مدارک است تا در این باره تصمیم گیری کند.

احتمال دارد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ذوب آهن را جریمه نقدی کند و حتی احتمال اعلام پیروزی ۳ بر صفر سرخ‌ها در این دیدار لغو شده نیز وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
پس بگو بابا مسعود دیروز چرا رفته بود
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
اگه بجای سرک کشیدن اینور و اونور سرتون تو بخش خودتون باشه شما هم به فینال آسیا میرسید که قطعا تو آسیا باب مسعودی وجود نداره پس چرند نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
لیگ ناپاک ایران که در چند بازی اول به کمک داوران 9 امتیاز از ذوب اهن کسرکردند و حالا به کمک کمیته انضباطی سر تیم های شهرستانی بریده می شود مرد باشید و در زمین با بازی جوانمردانه امتیاز بگیرید نه به کمک داور و کمیته انضباطی و صدا و سیما ....
تابناک در حال تلاش برای جمع اوری امتیاز مفت برای تیم مورد علاقش (این خبر را در هیچ سایت معتبری غیر از تابناک پیدا نمیکنید )
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
تنها تیمی که از اعضای هیت مدیره تا مربی و بازیکنان و طرفدارانش با حرافی و متلک اندازی و بی تربیتی دنبال امتیاز میگردن باشگاه استقلال تهران است
واقعا شما پرسپولیسیها خنده دارید و البته پر رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
والا از شما استقلالیها پر رو تر تاریخ ندیه البته مضحک و پررو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
.. اب رو بریز همون. ...
پرسپوليس قهرمان اعلام کنید چرا اینقدر نا عدالتی وجود داره
نیاز نیست منتظر باشیم. چون پرسپولیسه از همین حالا ۳-۰ رو قطعی بدونید
چرا همیشه همه چیز به نفع پرسپولیس تموم میشه،اون ازلغو دیدار با نساجی،این از دیدار با ذوب آهن.پارسال بازی با سپاهان،فصل قبلش هم فینال سوپر جام که لغو کردند وجام را با اسنپ به باشگاه پرسپولیس دادند،واقعا مشکوک نیست؟
من نمیدونم آخه یکی نیست به اینا بگه آخه به توچه
آقا اتفاقا درسته، یه پرسپولیسی وزیر ورزش کشوره، شما اس تق لالی ها هم عرضه داشته باشید به جای ضجه مویه کردن برید وزیر شید تا تیمتون قهرمان شه، البته باید اون موقع هم اونقدر عرضه و برش داشته باشه که AFC رو هم با اعمال نفوذ دست خودش بگیره تا تیمتون یه سال در میون فینالیست آسیا شه
برید خجالت بکشید، برید فوتبال بازی کنید جای جیغ و داد کردن بیرون زمین
هر سال به دلایل من درآوردی 3 امتیاز به پرسپولیس اهدا میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی