بازدید 17696

حضور استادان دانشگاه ارومیه بین پژوهشگران برتر جهان

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: پنج نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در فهرستی که از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام منتشر شده در ردیف یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 12 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رحیم حب‌نقی افزود: چهار نفر از این پژوهشگران از دانشکده فنی و یکی از آنها از دانشکده کشاورزی هستند و معیارهای انتخاب تعداد مقالات برتر چاپ‌شده و مقالات پراستناد است، یعنی افراد بیشتری به این مقالات مراجعه و از نوشته‌های آنها در مقالات خود استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اسامی پژوهشگران برتر ارومیه‌ای اضافه کرد: جواد نوری‌نیا از گروه مهندسی برق مخابرات، قادر رضازاده از گروه مهندسی مکانیک، صمد جعفرمدار از گروه مهندسی مکانیک، هادی الماسی از گروه علوم و صنایع غذایی و چنگیز قبادی از گروه مهندسی برق مخابرات استادان برتر دانشگاه ارومیه هستند.

رئیس دانشگاه ارومیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته تعداد پژوهشگران پراستناد این دانشگاه ۲ نفر بودند، اظهار کرد: افزایش ۲۰ میلیون تومان به کمک‌هزینه پژوهشی هر یک از این پژوهشگران برتر و تجلیل از آنان در کنار پژوهشگران و فناوران برگزیده در جشنواره هفته پژوهش و فناوری از جمله برنامه‌های دانشگاه برای تقدیر از این پژوهشگران پرتلاش است.

دانشگاه ارومیه از جمله دانشگاه‌های مطرح ایران است و نزدیک ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف دارد. این دانشگاه برای اولین بار در نظام رتبه‌بندی لایدن (CWTS Leiden Ranking) از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان حضور یافت. پیش از این دانشگاه ارومیه در نظام رتبه‌بندی تایمز هم حضور داشت و در رتبه‌بندی اخیر پایگاه استنادی جهان اسلام ۱۵ پله ارتقا یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر